اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری گنبدکاووس تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای تامین سوخت بخش کشاورزی در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس بر لزوم برنامه‌ریزی برای تامین سوخت مصرفی بخش کشاورزی در فصل سرد سال تاکید کرد.

لزوم برنامه‌ریزی برای تامین سوخت بخش کشاورزی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری صبح امروز در جلسه کمیته سوخت این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: پیش‌بینی میزان سوخت مصرفی برای فصل سرما در بخش کشاورزی و حمل و نقل از هم‌اکنون آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: باید برای مصرف صحیح انرژی گاز و مصرف انواع سوخت در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی از هم‌اکنون برنامه‌ریزی انجام شود زیرا بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسان امسال زمستان سردی در پیش خواهیم داشت.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس همچنین بر لزوم توجه مسئولان به موقعیت کشاورزی منطقه و تعدد بهره‌برداران بخش کشاورزی در شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد و افزود: توزیع سوخت در شهرستان گنبدکاووس باید با دید کارشناسی دقیق‌تر انجام بگیرد.   

جعفری توسعه بخش کشاورزی را از اولویت‌های شهرستان گنبدکاووس دانست و اظهار داشت: باید برای سوخت مورد نیاز دامداری‌ها، مرغداری‌ها و چاه‌های آب، تراکتور و وسایل مکانیزه کشاورزی که بیشترین مصرف سوخت در کشاورزی را دارند برنامه‌ریزی منسجم صورت بگیرد تا با کمبود سوخت در این بخش‌ها مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه قاچاق سوخت در شهرستان گنبدکاووس موضوعیت ندارد اذعان داشت: پمپ بنزین‌های و جایگاه‌های سی‌ان‌جی نخستین نقطه مورد توجه مسافرین است و در توزیع سوخت شرایطی مهیا شود که این جایگاه‌ها بدون وقفه خدمات‌رسانی خوبی به مسافران و مردم منطقه داشته باشند.

رئیس شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی شهرستان گنبدکاووس نیز بر پرداخت بدهی‌های صاحبان جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی به شرکت گاز تاکید کرد و با بیان اینکه توزیع سوخت با کیفیت در دستور کار این شرکت است اظهار داشت: سوخت مورد نیاز مرغداری‌ها به طور دقیق محاسبه شده و در صورت برودت هوا و نیاز به سوخت سهمیه بیشتری به صاحبان تولید ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول