اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

حفظ اتحاد مهم‌ترین نیاز فعلی کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: حفظ اتحاد و یکدلی مهم‌ترین نیاز کشور در شرایط کنونی قلمداد می‌شود که باید در جهت آن گام برداشت.

حفظ اتحاد مهم‌ترین نیاز فعلی کشور است

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حالی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز به دنبال تنگ کردن تحریم‌ها و افزایش فشارها هستند، باید در داخل کشور مشکلاتمان را با یکدیگر حل کنیم تا بهتر از قبل مقابل تحرکات دشمن ایستادگی کنیم.

وی با اظهار به اینکه باید از تخطئه شخصیت مسئولان نظام خودداری شود، تصریح کرد: رسانه‌های جمعی نباید این بدعت را در جامعه نهادینه کنند زیرا به این صورت اختلاف‌ سلیقه‌های سطحی به مشکلات عمده تبدیل شده و در مسیر سازندگی کشور موانع زیادی ایجاد می‌شود.

فتاحی با بیان اینکه همه دولت‌ها بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اعم از دولت زمان جنگ، سازندگی، اصلاحات و عدالت خدمات ارزنده‌ای به کشور ارائه کردند، ادامه داد: آثار تلاش‌ها و فعالیت‌های دولت‌های پیشین مقابل مردم است، پس از آن آگاهی دارند و نمی‌توان گفت هیچ کاری صورت نگرفته است.

این نماینده مجلس ضامن ترقی کشور را همدلی مسئولان و مردم دانست و بیان داشت: تلاش برای آباد کردن ایران اسلامی نه‌تنها یک وظیفه اجرایی بلکه یک مسئولیت اخلاقی و دینی قلمداد می‌شود که این امر مهم فقط در سایه همدلی و همکاری مسئولان اجرایی و قانون‌گذاران امکان‌پذیر است.

فتاحی با اظهار به اینکه مخالفان نظام هرگونه حرکتی را در کشور زیر ذره‌بین قرار داده‌اند، اظهار داشت: باید از مطرح‌کردن هرگونه مطلب و موضوعی که دشمن از آن بهره‌برداری می‌کند به طور اکید خودداری کرد و در داخل و در فضایی صمیمی برای حل‌کردن معضل‌‌ها گام برداشت.

این نماینده مجلس اظهار داشت: نقدهای زیادی در ارتباط با شرایط کنونی کشور وجود دارد به طوری که به وضوح می‌بینیم نرخ دلار، گرانی‌ها، بیکاری و اعتیاد اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان را آزار داده و در تنگنا قرار می‌دهد ولی می‌توان برای این مسائل با طراحی برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت راه‌کار مناسبی را اتخاذ کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول