اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجلس اندونزی در کمیته اجرایی اتحادیه کشورهای اسلامی:

اتحادیه کشورهای بین‌المجالس اسلامی از موضع‌ فلسطین دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مجلس اندونزی در کمیته اجرایی اتحادیه کشورهای اسلامی گفت: اتحادیه کشورهای بین‌المجالس اسلامی از موضع فلسطین در برابر استکبار جهانی دفاع می‌کند.

اتحادیه کشورهای بین‌المجالس اسلامی از موضع‌ فلسطین دفاع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان؛ سورهمامان هدایت نوروحید پیش از ظهر امروز در بیست و هشتمین کمیته اجرای کشورهای بین‌المجالس اسلامی اظهار کرد: در چارچوب تشکیل این اتحادیه جمهوری اسلامی ایران باید در راستای تحقق اهداف این اتحادیه ایفای نقش و سهم خود را تقویت کند.

وی ادامه داد: کمبود کمی کشورها در اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی اهمیتی ندارد بلکه مهم این است که کیفیت و نقش بارز کشورهای اسلامی در این اتحادیه تقویت شود.

نماینده مجلس اندونزی تصریح کرد: باید با تقویت و هم‌افزایی با کشورهای اسلامی روند رو به جلویی را در این اتحادیه پیش بگیریم. و اتحادیه را به سمت تعالی حرکت دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ملت‌های مسلمان‌نشین با چالش‌هایی مواجه هستند که در سال‌های گذشته قابل پیش‌بینی نبود، اضافه کرد: کشورهای عضو این اتحادیه در این جلسه باید در مقابل یکدیگر تعامل سازندگی داشته باشند تا تمام مشکلات پیش‌روی مسلمانان را برطرف کنند.

نور وحید با تاکید براینکه این اتحادیه باید جنبش سازنده‌ای را در بین ملت‌های مسلمان منطقه ایجاد کند، تصریح کرد: طی چند روز گذشته کشورهای مسلمان‌نشین از سوی استکبار غربی با اهانت ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) مواجه شدند که جراحت عمیقی را بر سیطره جهان اسلام وارد کرد.

نماینده مجلس اندونزی تأکید کرد: همبستگی و اتحاد مسلمانان و حضور تمام قدرت‌های آنان در عرصه بین‌المللی در مقابل این اهانت‌ها سبب تشکیل سد محکمی بر مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم است.

وی افزود: تصمیمات کشورهای عضو اتحادیه در این جلسه تنها نباید بر روی کاغذها باقی بماند و در حد سخنرانی و حرف باشد بلکه این تصمیمات باید محور عملیاتی مسلمانان در مقابل با استکبار جهانی باشد.

نوروحید گفت: این تصمیمات می‌تواند به عنوان حامی و پشتیبان از کشوری مانند فلسطین باشد و از کشور فلسطین و موضوع فلسطین در برابر استکبار جهانی دفاع کند.

وی اظهار کرد: تدوین دستور کار این اتحادیه باید راهکاری برای رفع مسائل و مشکلات فعلی پیش‌روی کشورهای اسلامی باشد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول