اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی:

عملکرد آمریکا خلق گروهک‌های تروریستی بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد آمریکا خلق گروهک‌های تروریستی بوده و از ابتدای انقلاب از گروهک‌های تروریستی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

عملکرد آمریکا خلق گروهک‌های تروریستی بوده است

حجت‌الاسلام وحید احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اقدام تحریک‌آمیز و ضدایرانی مقامات آمریکایی در خارج کردن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی را نشان از ضعف آمریکا در مقابل ایران دانست و گفت: عملکرد آمریکا از گذشته تاکنون، خلق گروهک‌های تروریستی بوده و از ابتدای انقلاب تاکنون از گروهک‌های تروریستی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

احمدی تصریح کرد: آمریکا با این اقدام حتی ژست ظاهری مبارزه با تروریسم را حفظ نکرد و گزارش چند سال پیش منابع آمریکایی انجام اقدامات تروریستی توسط گروهک ضد بشری منافقین را تایید کرد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف آمریکا این بود که بعد از شکست سیاسی در مقابل ایران، در جنبه‌های دیگر علیه ایران توطئه کند.

وی منفور بودن گروهک منافقین در بین ملت ایران را موضوعی آشکار دانست و بیان داشت: نوع این حرکت به سود ماست، چراکه حمایت از تروریسم توسط آمریکا برای همگان آشکار شد.

احمدی تاکید کرد: ساز و کار قانونی مشخص است، گروهک تروریستی منافقین نزدیک به 20 هزار نفر از مردم ایران را کشته‌اند و درخواست ما محاکمه این گروهک تروریستی در ایران است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول