اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

اختصاص 6 هزار تن قیر به اردبیل

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 6 هزار تن قیر برای توسعه آسفالت راه‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

اختصاص 6 هزار تن قیر به اردبیل

علی نیکزاد در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ارزش اعتباری این میزان قیر پرداختی به استان اردبیل حدود 6 میلیارد تومان است که امیدواریم مشکلات و نارسایی‌ها به ویژه در حوزه آسفالت راه روستایی برطرف شود.

وی از تامین اعتبار مورد نیاز توسعه راه‌های روستایی در سطح کشور خبر داد و گفت: برای برق‌رسانی به تونل‌های موجود محور اردبیل - سرچم و همچنین احداث راهدارخانه و پلیس راه یک میلیارد تومان طی روزهای آینده به استان اردبیل اختصاص می‌یابد.

نیکزاد به نارسایی‌ها و مشکلات محور اردبیل - سرچم اشاره کرد و افزود: این محور مشخصات راه اصلی را دارد و اتوبان نیست که رانندگان بخواهند با سرعت بالا تردد کنند و با وقوع یک تصادف رسانه‌ها مدام از مسئولان انتقاد داشته باشند.

این مسئول در ادامه از اختصاص 1.5 میلیارد تومان برای چهار خطه کردن 80 کیلومتر محور اردبیل - سرچم خبر داد.

عضو کابینه دولت دهم یادآور شد: بهسازی محور مشگین‌شهر ـ اردبیل به طول 30 کیلومتر و همچنین روکش آسفالت این مسیر از اولویت‌های اصلی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود طلب واقعی پیمانکاران پروژه راه آهن اردبیل را 14 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: کمترین طلب مال پیمانکار همشهری است که تا 10 روز آینده تمام مطالبات پنج پیمانکار پرداخت می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: قرار است تا آذر ماه بستر ریل‌گذاری راه آهن اردبیل فراهم شود.

راه‌آهن اردبیل ـ پارس‌آباد را فاینانسور خارجی اجرا می‌کند

عضو کابینه دولت دهم به ضرورت ادامه احداث راه آهن اردبیل به سمت پارس‌آباد اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای این پروژه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است که قرار است طراحی و اجرا و بهره‌برداری آن را فاینانسور خارجی عهده‌دار شود.

نیکزاد در پایان سخنان خود بیان داشت: اگر این خط ریلی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد چهار گوشه این کشور به خط ریلی ایمن در اتصال به کشورهای همسایه مجهز خواهد شد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول