اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت فدراسیون کشتی

فرنگی‌کاران مازندرانی به جام ریاست جمهوری قزاقستان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی آمل گفت: فرنگی‌کاران آملی با موافقت فدراسیون کشتی به مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان اعزام می‌شوند.

فرنگی‌کاران مازندرانی به جام ریاست جمهوری قزاقستان اعزام می‌شوند

قدرت‌الله نهاوندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: با موافقت رئیس فدراسیون کشتی مقرر شد تا تیم کشتی فرنگی آمل که سال گذشته قهرمان مسابقات کشتی فرنگی مازندران شد به مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان اعزام شود.

وی با اعلام اینکه دعوتنامه حضور در این رقابت‌ها نیز برای ما ارسال شده است، ابراز داشت: هفت کشتی‌گیر آملی در هفت وزن حضور پیدا می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی آمل با تاکید بر اینکه هنوز نفرات اوزان مختلف را انتخاب نکردیم، گفت: هم‌اکنون در حال انجام کارهای خروج از کشور کشتی‌گیران هستیم که با موافقت شورای برون مرزی این تیم به قزاقستان اعزام می‌شود.

نهاوندیان تصریح کرد: این رقابت‌ها از 25 آبان ماه سال جاری آغاز شده و به مدت سه روز کار خود را دنبال می‌کند.

وی با اعلام اینکه قرار بود مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشتی فرنگی و آزاد استان بهمن ماه امسال به میزبانی آمل برگزار شود که زمان برگزاری این مسابقات به تعویق افتاد، گفت: با تغییر تقویم فدراسیون کشتی و برگزاری تمام مسابقات قهرمانی کشور در بهمن و اسفند ماه، زمان برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشتی فرنگی و آزاد در آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول