اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران:

کشتی‌گیران برای حضور در لیگ کشوری رضایت‌نامه بگیرند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: کشتی‌گیران برای حضور در تیم‌های غیربومی و لیگ کشوری باید حتما رضایت‌نامه از هیئت استان بگیرند.

کشتی‌گیران برای حضور در لیگ کشوری رضایت‌نامه بگیرند

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از حضور پنج کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان برای شرکت در جام بین‌المللی جمهوریت ترکیه خبر داد.

این مسئول بیان داشت: برای حضور در این تورنمنت معتبر 12 کشتی‌گیر به اردو دعوت شدند که از این تعداد پنج کشتی‌گیر از مازندرانی هستند.

وی گفت: مصطفی یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم، علی علیزاده در 60 کیلوگرم، ایمان رحمانی‌زاده و سیاوش پازوکی در 66 کیلوگرم و مصطفی صادق‌زاده در 96 کیلوگرم به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران افزود: مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام جمهوریت ترکیه که در رده سنی جوانان روزهای 28 تا 30 مهر در شهر استانبول برگزار می‌شود، کشورهای صاحب کشتی دنیا در این رقابت‌ها حضور دارند.

قادری در ادامه با انتقاد از اساسنامه فدراسیون کشتی اظهار داشت: من به نوبه خودم حق را به هیئت کشتی مازندران می‌دهم زیرا کشتی‌گیران برای حضور در تیم‌های غیربومی باید حتما رضایت‌نامه از هیئت استان بگیرند.

وی تصریح کرد: برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور پنج تیم از مازندران اعلام آمادگی کردند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران یادآور شد:  با توجه به حضور پنج تیم از مازندران اولویت کشتی‌گیران مازندرانی در تیم‌های بومی استان است.

قادری در پایان افزود: اگر کشتی‌گیران برای حضور در تیم‌های غیر بومی رضایت هیئت کشتی مازندران را جلب نکنند، این امر برخلاف مقررات اساسنامه فدراسیون کشتی است.

انتهای ‌پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول