اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رده‌های سنی مختلف

رقابت‌های کشتی 5 جانبه در ورامین پایان یافت

خبرگزاری فارس: رقابت‌های کشتی آزاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جام استاد احمد امینی با قهرمانی ورامین در رده‌های سنی مختلف پایان یافت.

رقابت‌های کشتی 5 جانبه در ورامین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در این مسابقات که در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار شد تیم ورامین موفق شد در تمامی رده‌های سنی عنوان قهرمانی تیمی را از آن خود کند.

تیم‌های پاکدشت، ورامین، پیشوا، قرچک، جلیل‌آباد و جوادآباد با اعزام 198 کشتی گیر در سالن الغدیر خیرآباد طی شش دور با انجام 240 کشتی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در پایان و در رده سنی نونهالان تیم ورامین با 66 امتیاز اول شد، سکوی دوم به تیم قرچک با 47 امتیاز رسید و پاکدشت با 46 امتیاز به مقام سوم دست یافت.

ورامین در رده سنی نوجوانان نیز با 82 امتیاز روی سکوی قهرمانی قرار گرفت، قرچک با 16 امتیاز اختلاف به عنوان دومی بسنده کرد و پاکدشت با 58 امتیاز عنوان سوم تیمی را از آن خود کرد.

باید اشاره داشت تیم ورامین در رده سنی خردسالان به عنوان اولی دست یافت.

در پایان به جهت تقدیر از زحمات استاد امینی که سالیان متمادی در رشته‌های ورزشی به خصوص کشتی فعالیت چشمگیری داشته است لوح سپاس و جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول