اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

جرایم بدهی تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان بخشوده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: طبق مصوبه‌ای در بودجه سال 91 تمام جرایم دیرکرد بدهی تسهیلات مالکان واحدهای تولیدی‌ و صنعتی بخشوده و به مدت پنج سال استمهال می‌شود.

جرایم بدهی تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان بخشوده می‌شود

خلیل حنیف امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وجود 2 هزار و 830 واحد تولیدی و صنعتی در گیلان اظهار کرد: در این واحدها یک‌هزار نیروی کار مشغول فعالیت هستند.

وی درباره کارخانه‌های مشکل‌دار ابراز کرد: در گیلان حدود 26 واحد مشکل‌دار با درصد 50 و یا بیشتر وجود دارد که در کمیسیون کارگری استان و شورای برنامه‌ریزی پیگیر مشکلات آنها هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان درباره بخشودگی بدهی تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد: برای تمام واحدهای تولیدی‌ و صنعتی که در گذشته از تسهیلات استفاده کرده بودند و به دلایلی نتوانسته‌اند وام خود را به موقع پرداخت کنند بانک‌ها جرایمی را مشخص کرده اند که طبق مصوبه‌ای که در بودجه سال 91 داریم جرایم مالکان این واحدها بخشوده و بدهی به مدت 5 سال استمهال می‌شود.

وی ادامه داد: اگر مالک هر واحد تولیدی و صنعتی چنین مشکلی داشته باشد می‌تواند به دبیرخانه کاگروه اشتغال مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه کند و ما این کار را انجام می‌دهیم که جرایم آنها بخشوده و اصل وام آنها نیز تقسیط شود.

حنیف از اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه در گردش و طرح‌های نیمه تمامی که قبلا از تسهیلات بانک ملت استفاده می‌کردند خبر داد و یادآور شد: تمام واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول