اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره استاندارد خوزستان اعلام کرد

6 ماه حبس برای مدیرعامل واحد تولیدی بلوک غیر استاندارد

خبرگزاری فارس: مسئول واحد حقوقی اداره استاندارد خوزستان گفت: مدیرعامل واحد تولید کننده بلوک سقفی پلی استایرن در دزفول به دلیل رعایت نکردن موازین استاندارد به تحمل حبس و جزای نقدی محکوم شد.

6 ماه حبس برای مدیرعامل واحد تولیدی بلوک غیر استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، مرضیه دهدشتی‌زاده اظهار داشت: پس از پیگیری کارشناسان نمایندگی استاندارد شهرستان دزفول و کشف بلوک‌های سقفی پلی استایرن غیر استاندارد در سطح بازار که استفاده از آن خطرات جانی در برداشت، واحد تولید کننده متخلف شناسایی و کالاهای مغایر با استاندارد ملی نیز توقیف شد.

وی افزود: در راستای اجرای ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد که پس از رسیدگی و طی مراحل بدوی و تجدید نظر، مدیر عامل این واحد تولیدی به شش ماه حبس و پرداخت 3 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

دهدشتی زاده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از حد انتظار، مراتب را برای بررسی موضوع با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول