اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تحریم نفتی ایران بهترین فرصت برای خروج از وابستگی به نفت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریم نفتی ایران بهترین فرصت برای تحقق‌بخشی به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خروج کشور از وابستگی به نفت است.

تحریم نفتی ایران بهترین فرصت برای خروج از وابستگی به نفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار علی‌ اشرف‌نوری ظهر امروز در جمع بسیجیان و کارکنان استانداری مرکزی در اراک اظهار داشت: امروز دشمن به خوبی به این واقعیت پی برده که با جنگ سخت نمی‌تواند به جنگ با ایران بیاید چرا که می‌‌داند با توپ و تانک نسل‌ها یکی پس از دیگری در ایران زنده می‌‌شوند.

وی تصریح کرد: ایران دوران انقلاب را پشت سر گذاشت، جنگ هشت سال دفاع مقدس موجب شد از نسل اول انقلاب نسل حسین فهمیده‌ها متولد شود و به خوبی می‌داند که اگر جنگ دیگری را بر علیه ایران اسلامی آغاز کند، نسل جدید حسین فهمیده‌ها به میدان خواهند آمد و روبه‌روی آنها خواهند ایستاد.

معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان نظام که امروز به این واقعیت پی برده‌اند، جنگ نرم را علیه کشور آغاز کردند، در این جنگ در ابتدا دو حوزه فرهنگی و سیاسی را هدف قرار داد اما بعد از اینکه دید در این دو حوزه به نتیجه‌ای نخواهد رسید، حوزه اقتصادی را مورد هدف قرار داد.

نوری ادامه داد: دشمن بر این تصور است که با از بین بردن آستانه تحمل مردم می‌تواند مردم را به خیابان‌ها بکشد، به دلیل همین تصور بود که تحریم‌ها و فشارهای شدید اقتصادی را بر کشور تحمیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با هوشیاری، وحدت و همدلی تحریم‌های دشمنان را به فرصت تبدیل خواهند کرد گفت: امروز با توجه به تحریم‌های دشمنان، بهترین فرصت برای خروج اقتصاد کشور از وابستگی به نفت است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بدخواهان این نظام باید بدانند تحریم‌های دشمنان موفقیت‌های بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده و موجب پویایی و بالندگی هر چه بیشتر این کشور شده است.

نوری ولایت فقیه را بهترین نعمت برای کشور دانست و گفت: کشور با محوریت ولایت فقیه هرگز تسلیم نظام سلطه نخواهد شد و با صلابت مقابل زیاده‌خواهی آنان می‌ایستد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول