اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر صعود به فینال

حریفان قم در مرحله نهایی بسکتبال جوانان کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: حریفان تیم بسکتبال رده سنی جوانان قم در مرحله نهایی پیکارهای بسکتبال قهرمانی کشور مشخص شدند.

حریفان قم در مرحله نهایی بسکتبال جوانان کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با پایان رقابت تیم‌های مدعی در گروه‌های مقدماتی مسابقات امسال بسکتبال قهرمانی جوانان کشور، اکنون چهره صعودکننده به مرحله نهایی مشخص شده و مدعیان برای کسب عناوین برتر از پنجشنبه شب در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقات مرحله گروهی بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور اوایل شهریور ماه در هشت گروه چهار تیمی و با حضور 32 تیم از استان‌های مختلف کشور به شکل منطقه‌ای برگزار شد و در نهایت از هر گروه یک تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد.

با توجه به این برنامه‌ریزی دیدارهای مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور با جدال هشت تیم مدعی قهرمانی از پنجشنبه بیست و سوم شهریور ماه در حالی برگزار می‌شود که تیم‌ها در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم بسکتبال جوانان قم میزبان دیدارهای گروه نخست از مرحله نهایی مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور خواهد بود و این مسابقات با شرکت چهار تیم حاضر در این گروه در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌شود.

در مرحله نهایی دیدارهای این گروه تیم بسکتبال جوانان قم با تیم‌های جوانان تهران، آذربایجان شرقی و گلستان هم‌گروه شده است و باید برای کسب جواز صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر راه یافته به مرحله نهایی به شکل دوره‌ای با حریفان خود به رقابت بپردازد.

تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها تا چهارشنبه شب برای حضور در قم فرصت داشته و جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقات و همچنین نحوه رویارویی تیم‌ها با یکدیگر نیز در جلسه نماینده فدراسیون و سرپرست تیم‌ها مشخص می‌شود.

بر اساس برنامه برگزاری مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان کشور، در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها هیئت بسکتبال استان قم از روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه به مدت سه روز میزبان رقابت تیم‌های مرکزی، همدان، قم و قزوین در گروه دوم مقدماتی بسکتبال جوانان کشور بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول