اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا:

90 اشتغال برای مددجویان نکا فراهم شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، 91 اشتغال برای مددجویان نکا فراهم شد.

90 اشتغال برای مددجویان نکا فراهم شد

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: 91 نفر از افراد زیر پوشش این نهاد از وام‌های اشتغالزایی بهره‌مند شدند و در این رابطه 3 میلیارد و 750 میلیون ریال وام به آنان اختصاص یافته است.

وی طرح‌های اجرا شده توسط مددجویان امداد را، طرح‌هایی نظیر دامپروری، کشاورزی، صنعتی، خیاطی، آرایشگری، خدماتی و... عنوان کرد.

عمادی بیان داشت: این وام‌ها در قالب وام توان‌افزایی، وام خودکفایی و وام کارانگیزی به مددجویان اعطا شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا یادآور شد: طرح توان‌افزایی به ازای هر نفر 5 میلیون تومان است که در این رابطه این وام به 34 نفر از افراد زیر پوشش به مبلغ یک میلیارد و 920 میلیون ریال اختصاص یافته است.

این مسئول اضافه کرد: وام خودکفایی نیز بالای 5 میلیون تومان است که که به 21 نفر به مبلغ یک میلیارد و 444 میلیون ریال اختصاص یافت.

عمادی گفت: وام کارانگیزی نیز وام‌های دو میلیون تومانی است که در زمینه کشاورزی، شیلات و دامپروری به 36 نفر به مبلغ کل 356 میلیون ریال به مددجویان ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان اعتماد به نفس را در آنان تقویت کرده و موجب افزایش اعتماد سازی می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا با اشاره به رویکرد امداد در سال جهاد اقتصادی تصریح کرد: در حال حاضر توانمندسازی مددجویان زیر پوشش رویکرد و شعار اصلی کمیته امداد شده است.

عمادی اضافه کرد: ایجاد اشتغال دغدغه همه جامعه است و در مبحث توانمندی و اشتغال کمیته امداد موظف شده تا سالانه  درصدی خروجی داشته باشد.

وی متذکر شد: امکان اجرای دوره‌های آموزشی برای افراد زیر پوشش فراهم است و امیدواریم با آموزش‌های لازم در این رابطه برای توانمندی همه‌جانبه مددجویان اقدام شود.

این مسئول اذعان داشت: کنترل همه‌جانبه از اشتغال ایجاد شده در امداد از مهم‌ترین رویکردهای ماست که به طور ماهانه از اشتغال‌های ایجاد شده سرکشی و کنترل می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول