اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کهگیلویه:

مشکل اشتغال جوانان با حرف حل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در بحث اشتغال جوانان همت بیشتری به خرج داده شود، گفت: با حرف و مصوبه هیچ دردی از جوانان حل نمی‌شود و در این میان باید عملیاتی‌تر وارد میدان شویم.

مشکل اشتغال جوانان با حرف حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید یدالله فاطمیان صبح امروز در حاشیه نشست ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: باید رفع معضلات و مشکلات پیش‌روی جوانان در اولویت کاری دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

معاون فرماندار کهگیلویه افزود: یکی از ابزار‌هایی که دشمنان از آن بهره می‌برند تهاجم فرهنگی است که جوانان در کانون اصلی این تهاجم قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: جوانان نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در ساختن جامعه دارند، بنابراین شناخت مسائل و مشکلات آنها می‌تواند کمک شایانی در رفع این مشکلات داشته باشد.

فاطمیان در بخش دیگری از سخنان خود با مهم ارزیابی کردن اوقات فراغت جوانان اظهار کرد: هنوز هم گروه بی‌شماری از جوانان برای سپری کردن اوقات فراغت خود با مشکل مواجه هستند.

معاون فرماندار کهگیلویه توجه به اوقات فراغت جوانان را امری ضروری دانست و تصریح کرد: قطعا اگر والدین و مسئولان برای اوقات فراغت جوانان برنامه مدون نداشته باشند مشکلات جوانان دو چندان می‌شود.

فاطمیان عنوان داشت: اگر افراد برنامه‌ای مشخص برای گذراندن اوقات فراغت خود نداشته باشند این بی‌برنامگی سایر جنبه‌های زندگی را به طور چشمگیری تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

وی افزود: در این میان اهمیت و لزوم ورود و برنامه‌ریزی مسئولان فرهنگی کشور در برنامه‌های فراغت و شکل دادن به نحوه گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بسیار مهم است.

معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در بحث اشتغال جوانان همت بیشتری به خرج داده شود، عنوان کرد: با حرف و مصوبه هیچ دردی از جوانان رفع نمی‌شود و در این میان باید عملیاتی‌تر وارد میدان شویم.

فاطمیان اشتغال جوانان و زمینه‌سازی برای استفاده از فکر و توان جوانان را بسیار مهم دانست و افزود: همین نیروی جوانی بهترین ظرفیت برای توسعه و پیشرفت کشور ما می‌باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول