اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال‌جاری

277 گفتمان دینی در سیستان‌‌وبلوچستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی طرح گفتمان دینی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری، 277 گفتمان دینی در سطح سیستان‌وبلوچستان برگزار شده است.

277 گفتمان دینی در سیستان‌‌وبلوچستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، علی زارعی اظهار داشت: واحد پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان با همکاری مؤسسه ایستگاه هدایت زاهدان طی شش ماه نخست امسال، 277 گفتمان دینی در سطح استان برگزار کرد.

وی افزود: این تعداد شامل 193 گفتمان دینی در زاهدان، 30 گفتمان دینی در دلگان، 22 گفتمان دینی در زابل، هفت گفتمان دینی در خاش، 10 گفتمان دینی در سراوان و 15 گفتمان دینی در زهک می‌باشد که با حضور اساتید مجرب و با تجربه برای علاقمندان برگزار شده است.

دبیر اجرایی طرح گفتمان دینی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: مواد مخدر و مضرات آن، مناسبت‌های مذهبی، بیداری اسلامی، اعتکاف و معنویت، دهه کرامت، عفاف و حجاب، مهدویت، امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از‌ منکر، آسیب‌های عزاداری، اخلاق، جایگاه معلم در جامعه و ... از جمله موضوعات این گفتمان‌ها بوده است.

زارعی با اشاره به استقبال مردم به ویژه قشر جوان از برگزاری طرح گفتمان‌های دینی در سطح استان، ارتباط چهره به چهره و صمیمانه با جوانان و نوجوانان، کمک به رشد علمی فضای مدارس و مساجد، تولید و بازتولید شناخت و آگاهی‌های دینی و فرهنگی برای رفع شبهات دینی به تناسب مقتضیات زمان را از اهداف برگزاری این گفتمان‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول