اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت و بازرسی سیستان ‌و بلوچستان:

انحراف در استخدام نیروهای متخصص از آسیب‌های سیستان‌ و بلوچستان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل نظارت و بازرسی سیستان و بلوچستان گفت: انحراف در استخدام نیروهای متخصص، بی‌انضباطی مالی و فقدان فرهنگ مداری از جمله آسیب‌هایی است که در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

انحراف در استخدام نیروهای متخصص از آسیب‌های سیستان‌ و بلوچستان است

محمدرضا میرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: 10 درصد از احکام قانون برنامه پنجم توسعه در استان‌ها قابل اجرا است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با برگزاری نخستین همایش قانون برنامه پنجم توسعه، احکام برنامه را برای مدیران، ذیحسابان، مدیران امور مالی و حسابداران تبیین کرده و آن 10 درصد را در این استان اجرایی کنیم.

مدیرکل نظارت و بازرسی سیستان و بلوچستان بیان داشت: هم‌اکنون جایگاه اداره کل بازرسی سیستان و بلوچستان در رتبه هفتم قرار دارد که تلاش می‌کنیم با اصلاح رویه‌های غلط با همکاری مدیران، ارائه‌ مشاوره‌ها و ظرفیت‌سازی در ادارات، به جایگاه نخست دست یابیم.

میرزاده اضافه کرد: سفر رئیس بازرسی کل کشور به سیستان و بلوچستان دو روزه است، امروز در همایش یکروزه تبیین احکام قانون برنامه پنجم توسعه حضور دارند و فردا با دانشگاهیان، خبرگان و... دیدار می‌کنند.

نخستین همایش یک روزه تبیین احکام قانون برنامه پنجم توسعه که صبح امروز در سالن خاتم استانداری سیستان و بلوچستان بلوچستان با حضور مدیران و ذیحسابان ادارات و دستگاه‌ها آغاز به کار کرده، تا عصر امروز ادامه دارد.

جلسات کار گروه‌های تخصصی این همایش عصر امروز در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول