اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مؤسسه مالی اعتباری مهر کردستان خبر داد

پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کردستانی‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل مؤسسه مالی اعتباری مهر کردستان از پرداخت بیش از 260 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به اقشار مختلف مردم استان طی چهارماه نخست امسال خبر داد.

پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کردستانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا عسکری ظهر امروز در دیدار کارکنان و مسئولان شعب این مؤسسه با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از 135 هزار سپرده‌گذار کردستانی در 11 شعبه از خدمات این مؤسسه بهره‌مند هستند.

مدیرکل مؤسسه مهر استان کردستان افزود: رعایت ضوابط شرعی و پرداخت تسهیلات منطبق با موازین شرعی از جمله ویژگی‌هایی است که این مؤسسه اعتباری را در  زمره مؤسسات بزرگ کشور قرار داده و مخاطبان بسیاری را نیز بر همین اساس جذب کرده است.

عسکری خاطرنشان کرد: حمایت از بسیجیان و رفع مشکلات معیشتی آنان از جمله رسالت‌ها و اولویت‌های این مؤسسه بوده و بدون نیاز به سپرده‌گذاری نیز این اقشار خدوم  می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

عسکری تصریح کرد: طی چهار ماهه نخست امسال نیز تاکنون 260 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب 3 هزار و 500 فقره تسهیلات به مردم ولایت‌مدار کردستان پرداخت شده و این روند با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه مالی اعتباری مهر از سال 72 فعالیت خود را در کشور آغاز کرده و در حال حاضر 750 شعبه با بیش از 6 هزار کارمند این مؤسسه به هموطنان ارائه خدمت می‌کنند که در استان کردستان 11 شعبه با 85 کارمند فعالیت‌های بانکی از جمله پرداخت تسهیلات بانکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و منطبق با موازین شرعی و قانونی به انجام می‌رسانند.

مدیرکل مؤسسه مالی و اعتباری مهر اظهار داشت: این مؤسسه بنا بر وظیفه و رسالت خویش در راستای فراهم کردن زمینه‌های تعالی و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف و حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه‌های کشور در چند سال اخیر اقدام به سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف تولیدی و خدماتی کرده و از جمله این طرح‌ها می‌توان به ارائه تسهیلات لازم برای ایجاد کارخانجات تولید نان صنعتی اشاره کرد.

عسکری افزود: در همین راستا در استان کردستان نیز مقدمات ساخت نخستین کارخانه تولید نان صنعتی در شهرستان مریوان از چند سال پیش آغاز شده و امید است این طرح صنعتی و تولیدی تا پایان مهرماه به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی توان تولید 20 تن نان صنعتی در روز را داشته و به صورت مستقیم برای 50 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان افزود: 17درصد تسهیلات ارائه شده این مؤسسه به صورت قرض‌الحسنه بوده و از لحاظ حمایت از مشاغل کوچک و زودبازده نیز این مؤسسه توانسته است در استان زمینه‌ساز خدمات بسیاری باشد و به طور متوسط به هر متقاضی کردستانی بیش از 70 میلیون ریال تسهیلات واگذار کرده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول