اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از اکران در سی‌امین جشنواره فیلم فجر

آقای مدیر شانس خود را در جشنواره کودک می‎آزماید

خبرگزاری فارس: آقای مدیر به کارگردانی حسن آقاکریمی، پس از اکران در سی‌امین جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم کودک و نوجوان هم شرکت کرده است تا شانس خود را باز هم بیازماید.

آقای مدیر شانس خود را در جشنواره کودک می‎آزماید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن آقاکریمی کارگردانی که بیشترین فعالیت وی در عرصه مستند بوده است، امسال با فیلم آقای مدیر راهی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان شده است.

مدرسه، مکانی است که کودکان و نوجوانان بیشترین وقت خود را در آن سپری می‎کنند و این مکان به نوعی تربیت و پرورش کودکان و نوجوان را بر عهده دارد و پس از خانواده مهم‌ترین مرکز تأثیرگذار در رفتار کودکان و نوجوانان است.

در جشنواره‎هایی که تاکنون برگزار شده حداقل دو اثر مرتبط با مدرسه وجود داشته است و آقای مدیر، اثری است که در همین رابطه در بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اکران می‎شود و از جمله آثاری است که در ارتباط با کودکان ساخته شده است.

فیلم سینمایی «آقای مدیر» داستان معلمی است که در راه سفر به مشهد مقدس از دانش‌آموزانش می‌خواهد هر کسی نامه‌ای برای امام رضا (ع) بنویسد تا او این نامه‌ها را به مشهد ببرد، اما به دلیل ایجاد مشکلی نمی‌تواند به مشهد برود و تمامی نامه‌ها را به بچه‌ها باز می‌گرداند به جز نامه‌ای که بر روی آن نام کسی نوشته نشده است.

این فیلم اولین اکران خود را در سی‌امین جشنواره فجر تجربه کرده است و اینک می‎خواهد شانس خود را هم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان بیازماید.

گفته شده است که فیلمنامه آقای مدیر بر مبنای راه‌آهن طراحی شده بود و آنها برای در اختیار قراردادن یک قطار محلی درخواست 17 میلیون تومان در روز و برای فیلمبرداری در سالن، 2 میلیون تومان در روز از کانون به عنوان تهیه کننده این فیلم مطالبه کردند که امکان پرداخت چنین رقمی وجود نداشت و این به ساخت این اثر فرهنگی و مذهبی لطمه زد که منجر به تغییراتی در فیلمنامه شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول