اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری اصفهان خبر داد

سهم 11 درصدی اصفهان از صادرات کشور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری اصفهان از سهم 11 درصدی اصفهان در صادرات کشور خبر داد.

سهم 11 درصدی اصفهان از صادرات کشور

علیرضا همدانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اصفهان و کاهش رغبت سرمایه‌گذاران در این زمینه اظهار کرد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی دنبال ارزش افزوده است و برای همین در هر کاری که سود بیشتری داشته باشد، سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی افزود: بسیاری از هتل‌ها، مکان‌های گردشگری و نیز صنایعی همچون فولاد مارشنال در شرق اصفهان توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، اما اذعان داریم که اصفهان ظرفیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری اصفهان تصریح کرد: اصفهان در سرمایه‌گذاری وضعیت بدی ندارد و در این شرایطی که استان‌هایی همچون بوشهر و خوزستان با رشد منفی در این زمینه روبه‌رو بوده‌اند، استان اصفهان در سال 89، 1.6 میلیارد دلار صادرات داشته است.

وی ادامه داد: استان اصفهان از سهم صادرات کل کشور سهم 11 درصدی دارد و این در حالی است که در چنین شرایط اقلیمی هم کشاورزی و هم صنعت را در کنار هم دارد.

همدانیان با بیان اینکه اقدامات بی‌نظیری در کشاورزی و صنعت انجام شده است، گفت: در استان اصفهان شش درصد تولیدات کشاورزی در کمتر از یک سوم اراضی انجام می‌شود.

وی این وضعیت را حاصل مدیریت خوب استان برشمرد و افزود: باید انتظارات از دولت را در استان به صفر رساند و از بخش خصوصی کمک گرفت.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول