اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دامپزشکی جیرفت خبر داد

ضبط 150 کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی در جیرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان جیرفت گفت: طی هفته گذشته 151 کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی در این شهرستان ضبط شد.

ضبط 150 کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی در جیرفت

سیدسجاد حسینی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به استمرار نظارت دامپزشکی بر عرضه کنندگان مواد خام دامی در این شهرستان اظهارداشت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته توسط مأموران دامپزشکی 151 کیلوگرم مواد خام دامی در این شهرستان ضبط شد.

وی افزود: مأموران دامپزشکی در طول سال با انجام بازرسی‌های مکرر برای تأمین امنیت غذایی مردم تلاش می‌کنند.

سرپرست دامپزشکی جیرفت عدم رعایت مسائل بهداشتی گوشت را از مهم‌ترین دلایل ضبط آن خواند و بیان داشت: گوشت قرمز موجود در قصابی‌ها حتما باید دام آن در کشتارگاه ذبح شده باشد.

حسینی با بیان اینکه مردم گوشت را فقط از قصابی‌ها و مرغ‌فروشی‌های تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند، تصریح کرد: مردم گوشت فاقد مهر دامپزشکی خریداری نکنند.

سرپرست دامپزشکی کهنوج نیز از ضبط 113 کیلوگرم مواد خام دامی در این شهرستان خبر داد و گفت: عدم رعایت مسائل بهداشتی گوشت از دلایل ضبط این مواد بود.

مرتضی وزیری افزود: دامپزشکی کهنوج در صورت دریافت گزارشات مردمی آمادگی لازم را برای برخورد با عرضه کنندگانی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، دارد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول