اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی ایلام:

طرح نظارت بر توزیع و عرضه مواد خام دامی تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: طرح نظارت بر توزیع و عرضه مواد خام دامی تشدید می‌شود.

طرح نظارت بر توزیع و عرضه مواد خام دامی تشدید می‌شود

وهاب پیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان توسط اداره کل دامپزشکی استان ایلام تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: اداره کل دامپزشکی استان ایلام در ماه مبارک رمضان این مهم را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اهمیت بهداشت فرآورده‌های خام دامی در سلامت آحاد جامعه و با توجه به افزایش سرانه مصرف فرآورده‌های پروتئینی با منشاء دامی در این ماه مبارک اجرای این طرح ضرورت دارد.

پیرانی تصریح کرد: این اداره کل با به کارگیری کلیه امکانات و سازماندهی 28 اکیپ ثابت و سیار در سطح استان ایلام طرح تشدید نظارت بر اماکن توزیع و عرضه مواد خام دامی را اجرایی می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: به شهروندان توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود و خانواده، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سراسر استان به شماره تلفن چهار رقمی 1512 گزارش کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول