اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان انجام می‌شود

نظارت 80 اکیپ بر سلامت فرآورده‌های خامی دامی در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: 80 اکیپ ثابت و سیار در ماه مبارک رمضان بر سلامت فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند.

نظارت 80 اکیپ بر سلامت فرآورده‌های خامی دامی در کرمان

غلامرضا زیدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی با هدف تأمین سلامت و امنیت غذایی روزه‌داران از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی بیان داشت: طی اجرای این طرح روزانه 80 اکیپ ثابت و سیار از ساعت هشت صبح تا 20 شب در تمام شهرستان‌های استان بر بهداشت این فرآورده‌ها در 34 کشتارگاه، 4 هزار مرکز عرضه و سایر اماکن مرتبط نظارت می‌کنند.

زیدآبادی با بیان اینکه در ایام خاص مانند ماه رمضان اقبال عمومی به سمت خرید و مصرف فرآورده‌های خام دامی افزایش می‌یابد، تصریح کرد: در این فضا عده‌ای سودجو ممکن است با توجه به شلوغی بازار قصد انجام برخی تقلبات را داشته باشند که اجرای این طرح یک امر ضروری برای بهداشت و سلامت جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: بر روی برچسب‌های نصب شده روی لاشه‌های دام و بسته‌بندی مرغ‌ها تاریخ تولید و انقضا درج شده است.

زیدآبادی گفت: شهروندان به منظور پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های مشترک انسان و دام و حفظ سلامتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان و یا از طریق شماره تلفن 03411512 و پیامک 30002311512 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول