اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

امروز دشمن درصدد ایجاد تفرقه بین مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند همگان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و گفت: امروز دشمن درصدد ایجاد تفرقه بین مسئولان است.

امروز دشمن درصدد ایجاد تفرقه بین مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به احادیث و روایات، همگان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و اظهار داشت: امروز دشمن درصدد ایجاد تفرقه بین مسئولان است.

وی بیان داشت: تفرقه بین مسئولان موضوعی است که طی تاریخ استعمارگران به دنبال آن بوده‌اند و حضرت امام خمینی (ره) در این زمینه می‌فرمایند «اگر همه با هم وحدت داشته باشند و به یکدیگر ایراد نگیرند، کارها اصلاح می‌شود».

کرمی‌پور 14 مهر روز دامپزشکی، 16 مهر روز جهانی کودک، 17 مهر روز جهانی پست، 20 مهر روز ملی کاهش اثرات و بلایای طبیعی را گرامی داشت.

وی گفت: با توجه به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، باید برای تهیه گوشت‌های مصرفی خانواده‌ها دقت بیشتری داشته باشیم.

کرمی‌پور از زحمات دامپزشکان برای در اختیار قرار دادن گوشت سالم به مردم قدردانی کرد و تصریح کرد: ذبح حیوانات در غیر کشتارگاه‌های دام و طیور از نظر بهداشتی جایز نیست.

وی بیان کرد: ذبح حیوانات در معابر عمومی یا منازل در عید سعید قربان و یا در هنگام برگشت حجاج اقدامی ناپسند و غیر بهداشتی است.

کرمی‌پور با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کودک گفت: در آیات و روایات سفارش زیادی در مورد تربیت کودکان شده و از مسائل مهم در مورد کودکان محبت کردن به آنها است.

وی ابراز داشت: ریشه تربیت همین محبت است که امروزه محبت به فرزندان فقط تأمین نیازهای مادی آنها نیست، بلکه باید والدین به نیازهای معنوی کودکان نیز مانند اهمیت دادن به صحبت‌های فرزند یا سرکشی به مدرسه توجه کنند.

کرمی‌پور با اشاره به روز جهانی پست از تلاش ارزنده این اداره در شهرستان زرند قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: یکی از وظائف دولت‌مردان تأمین معیشت مردم است که مقام معظم رهبری در این رابطه می‌فرمایند «به نظر من عمده مشکلات آن چیزی است که مربوط به معشیت قشرهای متوسط و ضعیف جامعه است».

کرمی‌پور ابراز داشت: به نظر می‌رسد اگر نظارت بر بازار بیشتر باشد، کارها بهتر پیش ‌می‌رود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول