اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

شاخصه‏ مهم انقلاب پاسخگویی مسئولان برابر ملت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: یکی از ویژگی‏ها و شاخصه‏های مهم انقلاب اسلامی، پاسخگو بودن مسئولان کشور برابر همه ملت است.

شاخصه‏ مهم انقلاب پاسخگویی مسئولان برابر ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا در نشست فرماندار سمنان با مردم و نمازگزاران مسجد اهل بیت(ع) سمنان گفت: یکی از ویژگی‏ها و شاخصه‏های مهم انقلاب اسلامی، پاسخگو بودن مسئولان کشور برابر همه ملت است.

وی تصریح کرد: در ارتباط چهره به چهره مسئولان با مردم ضمن این‏که به طور مستقیم به گرفتاری‏های مردم رسیدگی می‏شود، راهکارهای مناسب برای تسریع در رفع مشکلات مردم به منظور اتخاذ تصمیمات را فراهم می‏سازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: برقراری عدالت باید در اولویت برنامه‏های مسئولان و مدیران دستگاه‏های مختلف قرار گیرد و این موجب رشد و پیشرفت در مناطق محروم و کمتر توسعه‏یافته خواهد شد.

تقوی‏نیا با تأکید بر اینکه مدیران هر دستگاهی برابر مردم باید پاسخگو باشند، تصریح کرد: پیچیدگی‏های سیستم اداری و برخی موازی‏کاری‏ها برای اینکه مردم به سهولت بتوانند در کم‏ترین زمان ممکن به مطالبات خود برسند، باید کنار گذاشته شود.

وی یادآور شد: یکی از ویژگی‏ها و شاخصه‏های مهم انقلاب اسلامی ایران، پاسخگو بودن مسئولان کشور برابر همه ملت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان همچنین خاطرنشان کرد: تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بهترین راه استمرار نظام اسلامی و مقابله با توطئه‏ها و ترفندهای دشمنان است.

فرماندار سمنان به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور در مسجد اهل بیت(ع) سمنان، به سوالات مردم و نمازگزاران در موضوعات مختلف شهرستان پاسخ داد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول