اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان اجرایی پاسخگوی نیازهای مردم باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس ‌از عملکرد برخی از مدیران و مسئولان اجرایی ‌انتقاد کرد و افزود: ‌باید مدیران با تمام توان پاسخگوی مردم باشند.

مسئولان اجرایی پاسخگوی نیازهای مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیداحسن علوی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: پاسخگویی به مشکلات مردم و بکارگیری حداکثر توان توسط مدیران باید همواره مدّنظر قرار گیرد.

وی افزود: عدم پاسخگویی به نیازهای مردم و تفسیر و تعبیرهای متفاوت مدیران و کارکنان ادارات مختلف از قوانین و مقررات مشکلات عدیده‌ای را در استان به وجود آورده و مؤید این مطلب افزایش آمار پرونده‌های ارجاعی از استان کردستان به دیوان عدالت اداری طی چند سال اخیر است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کردستان دین خود را با تقدیم بیش از 5 هزار و 400 شهید و هزاران جانباز و آزاده سرفراز به انقلاب اسلامی ادا کرده است و در جریانات سیاسی نیز تاوانش را پرداخته است لذا در این شرایط به نفع استان و کشور نیست که بر تعداد افراد ناراضی به نظام و عملکرد دولت در استان افزوده شود.

علوی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش استاندار کردستان و مسئولان اجرایی استان هم‌اکنون شاهد توقف بسیاری از طرح‌های عمرانی در استان هستیم و باید به این مهم اذعان کرد که کردستان در نیمه راه توسعه وعمران هم نیست.

وی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح دفتر دیوان عدالت اداری و تشکیل کارگروهی پژوهشی و تحقیقاتی زیر نظر این دفتر شاهد کاهش شکایات و نارضایتی‌های عمومی نسبت به عملکرد مدیران اجرایی استان باشیم و این دفتر بتواند در آسیب‌شناسی در این حوزه مدیران استان را راهنمایی کند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم وجود دادگاه تجدید نظر و طولانی بودن زمان دادرسی و عدم تضمین اجرای آرای صادره در این دادگاه از جمله دغدغه‌هایی است که مردم پیگیری می‌کنند و امید است این موانع با درایت مسئولان دیوان و متولیان امر رفع شود.

علوی به مشکلات معلمان اخراجی کردستان در سنوات گذشته و به وجود آمدن مشکلات عدیده برای مردم کردستان در شهرها و روستاهای مختلف استان و تشکیل ده‌ها پرونده در دیوان عدالت اداری در این حوزه اشاره کرد و از مسئولان دیوان عدالت اداری کشور خواست که با نگاهی ویژه به مشکلات مردم کردستان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول