اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام شهردار کرمان خبر داد

اختصاص 2 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های نمایشگاه گل و گیاه

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام شهردار و رئیس نمایشگاه گل و گیاه کرمان گفت: 2 میلیارد تومان برای فراهم کردن زیرساخت‌های نمایشگاه‌های گل و گیاه کرمان در پارک مادر هزینه شد.

اختصاص 2 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های نمایشگاه گل و گیاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین کردی در آیین پایانی جشنواره و نمایشگاه گل و گیاه کرمان اظهار داشت: برگزاری پنجمین جشنواره گل و گیاه در سال 90 در شورای اسلامی شهر کرمان مطرح شد و بودجه این جشنواره در خرداد ماه سال جاری مورد تصویب شورای اسلامی شهر کرمان قرار گرفت.

کردی اذعان داشت: شهردار کرمان تأکید داشت که نمایشگاه گل و گیاه باید جوابگوی مردم باشد و برای تمام رده‌های سنی ایجاد سرگرمی کند.

وی افزود: با توجه به تأکید شهردار کرمان علاوه بر بخش گل و گیاه قسمت‌های دیگری از جمله صنایع دستی، محصولات کشاورزی، گیاهان دارویی و مبلمان شهری نیز به جشنواره گل و گیاه کرمان افزوده شد.

کردی ابراز داشت: تعدادی از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری کرمان نیز بخشی از توانمندی‌های خود را در حاشیه نمایشگاه گل و گیاه در معرض دید عموم قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: صنایع روستایی با همکاری جهاد کشاورزی استان کرمان در نمایشگاه گل و گیاه کرمان به نمایش گذاشته شد.

کردی افزود: مدیران شرکت برق کرمان با دستور فرماندار کرمان نسبت به افزایش برق پارک مادر از 100 کیلووات به 400 کیلووات تلاش کردند.

وی بیان داشت: فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز در زمینه تأمین امنیت پارک و محوطه‌های اطراف نمایشگاه اقدامات مطلوبی را انجام دادند.

این مسئول از همکاری مطلوب شرکت نمایشگاه‌های جنوب‌شرق در استان کرمان در برپایی نمایشگاه گل و گیاه خبر داد و عنوان کرد: پارک مادر 14 هکتار مساحت دارد که 15 هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای نمایشگاه در نظر گرفته شد.

کردی تصریح کرد: 2 میلیارد تومان برای فراهم کردن زیرساخت‌های نمایشگاه‌های گل و گیاه کرمان در پارک مادر هزینه شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول