اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره میراث فرهنگی اردبیل خبر داد

نیاوران میزبان نمایشگاه نشریات گردشگری اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، از برگزاری نمایشگاه نشریات این استان به مناسبت هفته گردشگری در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تهران خبر داد.

نیاوران میزبان نمایشگاه نشریات گردشگری اردبیل

بهروز ندایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دو نشریه از استان اردبیل به عنوان نشریات فعال در زمینه گردشگری از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای شرکت در این نمایشگاه معرفی شدند.

وی با اشاره به اختصاص یک غرفه به نشریات فعال استان اردبیل در زمینه گردشگری در این نمایشگاه، ابراز داشت: در این نمایشگاه نشریه‌ها، پوسترها، بنرها و عکس‌‌های چاپ شده در رابطه با گردشگری در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

ندایی اضافه کرد: نمایشگاهی از دفاتر خدمات مسافرتی، هوایی و اقامتی این استان در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی را اطلاع‌رسانی دفاتر خدمات مسافرتی از برپایی تورهای گردشگری به مخاطبان، ارائه خدمات و تخفیف‌های هتل‌داران به مشتریان عنوان کرد و بیان داشت: انتشارات بخش گردشگری، رسانه‌های گردشگری، گردشگری مجازی و اصحاب رسانه از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه هستند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نمایشگاه نشریات و دفاتر خدمات مسافرتی، هوایی و اقامتی این استان، به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری از تاریخ 6 تا 12 مهر ماه دایر خواهد بود.

وی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه و اطلاع از خدمات گردشگری در سطح کشور می‌توانند از ساعت 9 تا 18 به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

نمایشگاه دفاتر خدمات مسافرتی، هوایی و اقامتی به همت معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با هدف گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری و اطلاع رسانی هرچه بیشتر به علاقه‌مندان این حوزه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با برپایی 86 غرفه از 31 استان کشور به اطلاع‌رسانی در مورد خدمات گردشگری در کشور می پردازد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول