اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

نمایشگاه‌های فصلی کتاب در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از برگزاری نمایشگاه‌های فصلی کتاب در این شهر خبر داد.

نمایشگاه‌های فصلی کتاب در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، علیرضا نوین در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: تبریز شهر فرهنگ و تمدن است و پیشینه‌ غنی این شهر در مسائل فرهنگی طالب برگزاری نمایشگاه‌های متعددی در حوزه چاپ و نشر است تا  شهروندان با تازه‌های نشر در ارتباط باشند و با دسترسی به جدیدترین کتاب‌های منتشر شده، نیازهای علمی و فرهنگی و پژوهشی خود را برطرف سازند. 

وی آمادگی شهرداری تبریز را برای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی در سطح شهر اعلام کرد و گفت: حمایت از ناشران و تقویت حوزه نشر در ترویج فرهنگ مطالعه موثر است و بر این اساس برگزاری نمایشگاه‌های فصلی کتاب می‌تواند در این راستا موثر باشد.

این مسئول افزود: شهرداری مرکز، فضای مورد نیاز برای برگزاری این نمایشگاه‌ها را مهیا ساخته و در صورت هماهنگی مناطق ده‌گانه و همراهی اداره کل ارشاد استان این امر را محقق خواهد کرد.

نوین اظهار امیدواری کرد تا کمیت و کیفیت نمایشگاه کتاب در دوره‌های بعدی بهتر از این بوده و پاسخگوی نیازهای مخاطبان فرهنگ‌دوست این استان باشد.

شهردار تبریز عنوان کرد: در حال حاضر سه مجموعه شهر کتاب در سطح کلان شهر تبریز فعال است و این تعداد در صورت استقبال افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: شهرداری کلانشهر تبریز به منظور توجه جدی به حوزه چاپ و نشر، برنامه‌های موثری را در برنامه کاری خود قرار داده است.

براساس این گزارش دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هشتم تا چهاردهم مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر گشایش یافته و یک‌هزار ناشر با 110 هزار عنوان کتاب در آن حضور دارند.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول