اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

اقتصاد مقاومتی گرانی را کنترل می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر قزوین گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی موجب کنترل گرانی می‌شود.

اقتصاد مقاومتی گرانی را کنترل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در محل مسجدالنبی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه یکی از راه‌های عبور کشور از این برهه حساس استقلال همه‌جانبه اقتصادی است، اظهار کرد: مسئولان برای جلوگیری از گرانی باید فکری کنند و راه عبور از این برهه حساس استقلال همه‌جانبه اقتصادی در کشور است.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم‌ و فشار به دنبال تضعیف اقتدار ایران اسلامی است، ابراز کرد: دشمن با تحریم و فشارها به دنبال این است که اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضعیف کند.

امام جمعه شهر قزوین ادامه داد: نباید بگذاریم افرادی در این میان با سو استفاده، مسیر را برای رسیدن دشمن به اهداف خود هموار کنند.

باریک‌بین با بیان اینکه دولت و مسئولان باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تلاش کنند، عنوان کرد: باید مسئولان برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور تلاش کنند.

این مسئول تشریح کرد: مسئولان و دولت باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم چاره‌ای بیاندیشند و در این مسیر همت بورزند.

امام جمعه شهر قزوین اذعان کرد: در مقابل نیز مردم باید با مدیریت صحیح در زندگی، مسئولان را در اجرای طرح‌های اقتصادی یاری کنند.

باریک‌بین با اشاره به ساخت فیلم اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن از سوی استکبار جهانی تصریح کرد: خروش مسلمانان جهان در پی اهانت به پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) لرزه بر اندام جبهه کفر انداخته است.

این مسئول اضافه کرد: این اقدام جبهه کفر سبب اتحاد بیشتر مسلمانان شده و اگر مسلمانان انسجام خود را در تمام شرایط حفظ کنند دشمن به خود جرأت نمی‌دهد که دست به چنین کار بی‌شرمانه‌ای بزند.

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت جامعه را مرهون زحمات نیروی انتظامی هستیم که امروز فضا را برای متخلفان ناامن کرده‌اند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول