اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابلکنار مطرح کرد

خروج منافقین از لیست سیاه توطئه جدید در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابلکنار گفت: خروج منافقین از لیست سیاه، تدارک توطئه جدیدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 ایران است.

خروج منافقین از لیست سیاه توطئه جدید در آستانه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام عباس بابائیان امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابلکنار اظهار داشت: تحریم هیچگونه اثری در اقتصاد و گرانی ایران ندارد و تغییر برخی مدیران، تنها راه  برون رفت مشکل گرانی است.

وی افزود: در چنین شرایطی مردم انتظار دارند مسئولان مجلس و دولت دست به دست هم داده و مشکل گرانی را حل کنند.

بابائیان با انتقاد از اینکه با وجود وضع نابسامان اقتصادی، چرا مجلس یک هفته تعطیل بوده، بیان داشت: چرا با توجه به مسائل اقتصادی که نمایندگان مجلس باید راهی برای برون رفت مشکل گرانی پیدا کنند، یک هفته به تعطیلی رفته‌اند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر مسئولان به جای اینکه با یکدیگر درگیر شوند باید نوع مدیریت را تغییر داده تا این مشکل حل شود.

امام جمعه بابلکنار به تدارک توطئه دشمن در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 برنامه‌ریزی وسیعی کرده و با بحث تحریم در صدد است در کنار فشارهای سیاسی، فشارهای اقتصادی را حاکم کرده تا مردم را علیه نظام و انقلاب بدبین کنند.

بابائیان با اشاره به اینکه کسانی که سازش با آمریکا را حل بحران کشور می‌دانند بسان گاوچران آمریکا هستند که هویت  ملت ایران را جریحه‌دار می‌کنند، افزود: در این وضعیت نابسامان، برخی از افراد کشور بحث سازش با آمریکا را مطرح کرده و راه حل مشکل می‌دانند در حالی که مردم بعد گذشت 33 سال از انقلاب حاضر با سازش با آمریکا جنایتکار نیستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شعله‌های نورانی ایران منافع آمریکا را به خطر انداخته و ملت ایران هیچگونه سازشی با آمریکا نخواهد داشت.

بابائیان اذعان داشت: در زمانی که بیداری اسلامی آسیا و آفریقا را فرا گرفته صحبت سازش با آمریکا معنا ندارد، چرا بعضی‌ها این مطلب را بیان می‌کنند، ملت ما توانست طی 33 سال گذشته دهان آمریکا را خرد کند، حالا این عده می‌خواهند بگویند ما اشتباه کردیم و باید سازش کنیم.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه خارج شدن منافقین از لیست سیاه مزد پاداش خیانت منافقین است، متذکر شد: در حال حاضر بیش از 2 هزار منافق در سوریه علیه بشار اسد مشغول فعالیت هستند که آمریکا با آزاد کردن منافقین از لیست سیاه، درصدد افزایش تعداد منافقین در سوریه برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

انتهای‌ پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول