اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از جشنواره فیلم مقاومت صورت گرفت

دیدار خانواده‌ شهید عماد مغنیه با خانواده شهدا کرمان

خبرگزاری فارس: اهالی سینمای شرکت کننده در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان و خانواده شهید عماد مغنیه با تعدادی از خانواده شهدای کرمان دیدار کردند.

دیدار خانواده‌ شهید عماد مغنیه با خانواده شهدا کرمان

‌ به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در آخرین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان، اهالی سینما شرکت‌کننده در این جشنواره و خانواده شهید عماد مغنیه در قالب 12 گروه از خانواده شهدای کرمان دیدار کردند.

جواد شمقدری رئیس سازمان امور سینمایی کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و همچنین خانواده شهید عماد مغنیه نیز با خانواده شهیدان"حسنی‌سعدی" دیدار داشتند در این دیدارها 11 گروه از هنرمندان با خانواده 11 شهید و خانواده یک جانباز دیدار کردند.

‌مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در حاشیه این دیدارها گفت: از ابتدای مشخص شدن میزبانی استان کرمان برای این رویداد مهم و بین‌المللی تصمیم گرفتیم که حضور و یاد شهدا در تمام‌ شئون برگزاری این جشنواره نمود پر‌رنگ و مناسبی داشته باشد.

احمد سعیدی عنوان کرد: در این راستا روزهای برگزاری این جشنواره به نام یکی از سرداران شهید استان کرمان نامگذاری شد و دیدار و دل‌جویی خانواده شهدا نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که در این رابطه انجام شد.

به گزارش فارس، آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ساعت 19 و 30 دقیقه امروز با معرفی هنرمندان و سینماگران برگزیده در رشته‌های مختلف در موزه دفاع مقدس کرمان‌ با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول