اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع علما و روحانیان سمنان:

روحانیان در جامعه حضور جدی داشته باشند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع علما و روحانیان سمنان گفت: روحانیان در زمان حاضر باید در جامعه حضور جدی داشته باشند.

روحانیان در جامعه حضور جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام حسین‏علی قدرتی در جمع شمار زیادی از علما و روحانیان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر و در حضور سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: توجه روحانیان به محورهای اصلی فعالیتی در سپاه و بسیج ضروری است.

وی بیان کرد: باید همواره توجه داشت که رابطه امام جماعت، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‏های بسیج در استان سمنان باید تقویت شود و این امر به عنوان یکی از محورهای مهم و ضروری فعالیت در جامعه مدّ نظر قرار گیرد.

دبیر مجمع علما و روحانیان سمنان اضافه کرد: روحانیان و فعالان در بسیج و سپاه باید همیشه وحدت رویه و هماهنگی خود را حفظ کنند تا امور مربوط به حوزه‏های عملکردی آنها با وقت بیشتری پیش رود.

قدرتی اضافه کرد: باید با اتخاذ تدابیری ویژه، روحانیان و فعالان مساجد نسبت به ترویج ارزش‏های الهی و دینی و اسلامی در محله‏های مختلف اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مجمع علما و روحانیان از هر اقدامی در راستای اعتلای فرهنگی جامعه حمایت می‏کند، اظهار داشت: در برهه کنونی، توجه ائمه جماعات مساجد و روحانیان در جای جای استان پهناور سمنان به موضوع صالحین و اجرای دقیق اهداف این شجره طیبه باید بیش از گذشته شود.

دبیر مجمع علما و روحانیان سمنان اضافه کرد: پرداختن به نظام تربیتی صالحین به عنوان یکی از مهم‏ترین طرح‏های سپاه و بسیج در سال‌جاری، در عین حال مورد تأکید مقام معظم رهبری و علمای بزرگوار کشورمان نیز قرار دارد و از این رو، باید به خوبی به آن پرداخته شود.

قدرتی از روحانیان و طلبه‏های استان سمنان خواست تا نسبت به اجرای این طرح و توجه دادن جامعه به شجره طیبه صالحین اهتمام بیشتری از خود نشان دهند.

در این مراسم که شماری از مسئولان سپاه نیز در آن حضور داشتند، از هفت نفر از روحانیان رزمنده و ایثارگر شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول