اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی استان سمنان:

شمار روحانیان در روستاهای سمنان کافی نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اعلام کرد: شمار روحانیان در روستاهای این استان کافی نیست و باید در این زمینه فکری کرد.

شمار روحانیان در روستاهای سمنان کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام ولی‏الله مصائبی در دیدار با فرماندار مهدیشهر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر، ضمن تشریح گوشه‏ای از فعالیت‏های حوزه دین در این استان، خواستار مساعدت بیشتر و نگاه مطلوب‏تر مسئولان به برنامه‏های فرهنگی شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن تاکید بر اینکه ورود به حریم خدا و نزدیک شدن به او نیز راه و روش خود را دارد و آن راه ولایت، اهل بیت و تقواست، تصریح کرد: تقوا روح مبارزه با خودخواهی‌ها و هوای نفس است. 

وی با اشاره به اینکه تعداد 34 روحانی مستقر و 67 روحانی طرح هجرت در استان سمنان مشغول به امر تبلیغ دین مبین اسلام هستند، گفت: روحانیون با حضور در مناطق محروم پاسخگوی مسائل فرهنگی و اعتقادی هستند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نبود تعداد کافی روحانیان در مناطق روستای برای گسترش نگرش بدیع و اساسی فرهنگ دینی و اساسی مردم را متذکر شد و گفت: دولت باید زیرساخت‏های حضور فعال این قشر تاثیرگذار را در مناطق محروم فراهم کند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول