اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان خبر داد

افزایش شمار روحانیان مستقر در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از حضور 16 روحانی مستقر و طرح هجرت در شهرستان دامغان با پی‌گیری‏های انجام شده خبر داد.

افزایش شمار روحانیان مستقر در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام سیدجعفر میرعلی‏‌اکبری ظهر امروز در مراسم اعزام روحانی به شهر امیریه دامغان، از اعزام روحانی مستقر به شهر امیریه ابراز خرسندی کرد و گفت: تعداد روحانیان مستقر و طرح هجرت در این شهرستان، به 16 نفر رسید.

وی ادامه داد: حضور روحانیان باعث جذب هر چه بیشتر مردم به ویژه جوانان به سمت مسجد و مراسم دینی می‏شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان افزود: مردم در این برهه از زمان تشنه کسب معارف اسلامی و قرآنی هستند و اگر متخصصان دینی در انتقال این مواهب الهی به مردم اهتمام جدی داشته باشند، شاهد استقبال گسترده مردم از این افراد خواهیم بود.

میرعلی‏‌اکبری، تقوا و انضباط را 2 مقوله موفقیت هر روحانی عنوان کرد و افزود: روحانی می‏تواند با مراعات این 2 موضوع مهم در دل‏های مردم نفوذ پیدا کرده و موفقیت‏های بیشتری کسب کند.

کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان همچنین ساخت خانه عالم مناسب و درخور شأن یک روحانی را لازمه حضور روحانیان در روستاها ذکر کرد.

وی افزود: خانه‏های عالِم پایگاه دینی مناطق محروم هستند و این اماکن، حداقل امکانات رفاهی برای اسکان روحانی در چنین مناطقی محسوب می‏شوند.

در این مراسم، حجت‏الاسلام "محسن گل‏محمدی" به عنوان روحانی جدید امیریه دامغان معرفی و از زحمات چهار ساله حجت‏الاسلام "حسن فرمانی" تقدیر شد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول