اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خبر داد

جذب و سازماندهی روحانیان در مدارس کرمان

خبرگزاری فارس: ‌مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان‌ گفت: جذب روحانیان و سازماندهی آنها در مدارس استان کرمان برنامه‌ریزی شده و در دستور کار قرار داد.

جذب و سازماندهی روحانیان در مدارس کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه ظرفیت‌های حوزه پرورشی در آموزش و پرورش ارتقا‌ یافته است، اظهار داشت: وجود روحانیان در آموزش و پرورش موجب ارتقای کارهای دینی و مذهبی شده‌ و در این رابطه در جذب روحانیان و سازماندهی آنها در مدارس برنامه‌ریزی شده است.

وی ‌به تهاجم فرهنگی دشمن از طریق ماهواره و ایجاد شبکه‌های تلویزیونی مختلف برای انحراف جوانان و به وجود آوردن بی‌اعتقادی و بی‌دینی در آنها اشاره کرد و گفت:‌ روند این امر در مراکز روستایی و حاشیه‌های مرزی شهرها‌ی ما زیاد است که در این رابطه‌ باید چاره‌اندیشی شود.

شیخ‌بهایی به اقدام جدید استکبار مبنی بر چاپ نمادها و اشکال ضد ‌ارزشی بر روی لوازم‌التحریر دانش‌آموزان اشاره و خاطر‌نشان کرد: بعضی از این تولیدات در داخل کشور و حتی استان انجام می‌شود که فروشندگان و خانواده‌ها در جمع‌آوری این لوازم باید آموزش و پرورش را همراهی کنند.

وی با اعلام آمادگی آموزش و پرورش استان کرمان در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و مدارس تصریح کرد: در سال گذشته حدود 45 هزار نفر دانش‌آموز سال دوم متوسطه به اردوی راهیان نور اعزام شدند که این امر مهم ‌سال جاری هم در سطح استان کرمان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول