اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد جامع سنندج:

تبدیل ایده به پدیده چشم‌انداز توسعه در کردستان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع سنندج گفت: تبدیل ایده به پدیده رسالت اصلی دانشگاه و چشم‌انداز توسعه همه‌جانبه در کردستان است.

تبدیل ایده به پدیده چشم‌انداز توسعه در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شاهین فکور عصر چهارشنبه در دومین دوره مسابقات رباتیک آزاد کردستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با ورود به دهه سوم برای نیل به شاخص‌های کمی و کیفی چشم‌انداز بسیار خوبی را ترسیم کرده، گفت: دانشگاه آزاد واحد سنندج امروز با 300 عضو هیئت علمی تمام‌وقت و هفت دانشکده و 150 رشته تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فضای آموزشی مناسبی را برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی فراهم کرده است.

وی ارتباط با دانشگاه‌های بین‌المللی را یکی از اهداف این واحد دانشگاهی به منظور جهانی شدن عنوان و اظهار کرد: نخستین قدم برای جهانی شدن برگزاری همایش بین‌المللی اقتصادسنجی با حضور اقتصاددانان و نظریه‌پردازان اقتصاد بود که در ماه گذشته برگزار شد و با استقبال مهمانان خارجی هم همراه بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع سنندج نگاه دانشگاه به کارآفرینی را نگاهی ویژه عنوان کرد و فعالیت شش شرکت دانش‌بنیان با ارائه پلان و ایده را بیانگر این قضیه دانست و گفت: متاسفانه این ایده‌ها به دلیل نبودن پارک علم و فناوری در کردستان به پدیده تبدیل نمی‌شود.

فکور گفت: دانشگاه آزاد نباید متکی به شهریه دانشجویان باشد بلکه باید با ایده‌های متفاوت به درآمدزایی بپردازد که کسب درآمد 6 میلیارد ریالی در سال گذشته در این واحد دانشگاهی بیانگر خلاقیت و موفقیت در بحث کارآفرینی و درآمدزایی بوده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد واحد اسلامی شهر سنندج در چند سال اخیر رتبه چهارم فعالیت‌های پژوهشی و جذب اعتبارات پژوهشی را از بین واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور به دست آورده است.

فکور از موفقیت 101 نفر از فارغ‌التحصیلان این واحد دانشگاهی در کنکور سراسری ارشد دانشگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: این موفقیت‌ها بیانگر ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانشجویان کردستانی است و بار مسئولیت مدیران این واحد دانشگاهی را سنگین‌تر می‌کند.

دومین دوره مسابقات رباتیک آزاد کردستان عصر امروز با حضور 50 تیم در قالب پنج لیگ و در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و آزاد آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول