اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان:

انواع گردشگری در گیلان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان توسعه انواع گردشگری در استان را از اهداف مهم این اداره کل عنوان کرد.

انواع گردشگری در گیلان توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی امید عزیزی پیش از ظهر امروز در جریان افتتاح هتل آپارتمان «ناز خزر» این شهرستان انزلی را از قطب‌های گردشگری دریایی و سلامت در جذب گردشگران دانست.  

وی با بیان اینکه انزلی دارای ظرفیت‌های خوب در زمینه گردشگری سلامت است، افزود: توسعه انواع گردشگری در استان یکی از اهداف مهم است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از توجه ویژه تعاونی قایقرانان گردشگری به رعایت مسایل زیست‌محیطی در تالاب و حفاظت از گل نیلوفر آبی قدردانی کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای قایقرانان این منطقه برای توسعه اکوتوریسم و تالاب‌گردی تاثیر خوبی داشته است.

وی با تاکید به افزایش دفاتر خدمات مسافرتی انزلی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که نقش بازرگانان و تجار را ایفا می‌کنند باید برای تمام فصول سال برنامه داشته باشند و گردشگر وارد کنند تا واحدهای اقامتی استان مانند دو فصل بهار و تابستان مسافر داشته باشند.

عزیزی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای هفته گردشگری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه در باغ قدس رشت در محدوده عمارت کلاه فرنگی رشت یکی از این برنامه‌ها بوده است.

وی برگزاری این نمایشگاه را با همکاری شهرداری و شورای شهر و با هدف معرفی گردشگری شهری، کشاورزی، ورزشی، طبیعی، روستایی، سلامت، فرهنگی، دریایی، مذهبی و عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه فعالان عرصه گردشگری از امروز برای نوروز 92 برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را فراهم آورند، از فعالیت یک‌هزار و 79 واحد گردشگری فعال با ظرفیت 5 هزار و 401 اتاق در گیلان خبر داد. 

به گزارش فارس، هتل آپارتمان «ناز خزر» با 415 متر زیربنا در سه طبقه و در زمینی به وسعت 726 متر در خیابان اطبا بندرانزلی با حضور مسئولان مربوطه افتتاح شد.

هتل آپارتمان ناز خزر دارای 12 واحد و 40 تخت است که برای پنج نفر اشتغال ایجاد کرده و برای ساخت این هتل 9 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول