اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهرم صورت گرفت

5700 تماس تلفنی با پلیس 110 جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس انتظامی جهرم از 5 هزار و 683 تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس این شهرستان در 11 ماه گذشته خبر داد و گفت: یک‌هزار و 412 مورد از این تماس‌ها عملیاتی شده است.

5700 تماس تلفنی با پلیس 110 جهرم

 به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یوسف ملک‌زاده، ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف آنچنان پیشرفت داشته است که در سایه تحریم‌ها به خودکفایی دست یافته و به جایی رسیده که از لحاظ علمی بین 17 کشور برتر دنیا قرار دارد. 

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی رسانه‌ها در پیشگیری افراد جامعه به ویژه جوانان از ابتلا به جرایم و تخلفات جلوگیری می‌کند، افزود: نیروی انتظامی از رسانه‌ها به عنوان همکار و اهرم‌هایی تاثیرگذار در جامعه استفاده کرده و همراهی و تعامل این دو نهاد ارزشمند سبب ارائه خدمات موثر به جامعه می‌شود.

ملک زاده ایجاد فرهنگ‌سازی و پیشگیری از جرم، تلاش برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات آینده و جلوگیری از بروز حادثه در چهارشنبه آخر سال را از برنامه‌های در دست اجرای این نهاد دانست و ابراز داشت: این ارگان تمام تلاش خود را برای امنیت، آسایش و ارتقای جامعه انجام می‌دهد.

فرمانده منطقه انتظامی جهرم از 5 هزار و 683 تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس جهرم در 11 ماه گذشته خبر داد و بیان داشت: یک‌هزار و 412 مورد از این تماس‌ها عملیاتی شده و بقیه به صورت حضوری رفع شده است و در مجموع امسال در این زمینه هشت درصد افزایش تماس‌های عملیاتی داشته‌ایم.

وی از کاهش 25 درصدی سرقت در مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش گشت‌های موتوری و پیاده در دستور کار پلیس جهرم قرار دارد و این شهرستان در جرائم خشن 45 درصد کاهش داشته است.

 

رئیس پلیس انتظامی جهرم افزایش 61 درصدی کشف مواد مخدر در سال جاری را از دیگر اقدامات این ارگان در راستای حفظ امنیت جامعه دانست و گفت: امسال نزدیک به یک تن مواد مخدر نسبت به سال گذشته در جهرم کشف و ضبط شده و تلاش نیروی انتظامی در برخورد با مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق قابل توجه است.

ملک زاده همچنین از توقیف 10 هزار و 490 موتورسیکلت متخلف در جهرم خبر داد و بیان کرد: عدم اشتغال و بیکار بودن 94 درصد از متخلفان و مجرمانی که در این شهرستان دستگیر شدند نشان دهنده این امر بوده که اشتغال یکی از اهرم‌های مبارزه با ناامنی در جامعه است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول