اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی کرمان خبر داد:

فعالیت 56 مرکز پلیس 110 در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: 56 مرکز پلیس 110 درون‌شهری و برون‌شهری در استان کرمان داریم.

فعالیت 56 مرکز پلیس 110 در کرمان
به گزارش خبر گزاری فارس از کرمان، عبدالرضا ناظری پیش از ظهر امروز در نخستین نشست علمی تخصصی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اظهار داشت: پلیس 110 در سال 79 در سالروز تولد امام علی (ع) با اهداف مختلف و پاسخگویی به نیاز‌های اساسی مردم و ایجاد تحول در حضور پلیس در صحنه جرم راه‌اندازی شد.   
وی افزود: ارتباط خوبی بین مردم و پلیس برقرار شده و جایگاه مردم در به کار‌گیری پلیس عالی بوده است.
ناظری ابراز داشت: پلیس 110 در حداکثر زمان ممکن هفت تا 12دقیقه در شهرها خود را به صحنه جرم می‌رساند و خارج از شهر و در دورترین پاسگاه حداکثر زمان حضور پلیس سر صحنه حوادث 30 دقیقه و در نزدیک‌ترین پاسگاه پنج دقیقه است.
وی اظهار داشت: 56 مرکز پلیس 110 درون‌شهری و برون‌شهری در استان کرمان داریم. 
ناظری عنوان کرد: اولویت ما در کارهای فوریتی جرائمی مانند، امنیتی، انواع سرقت‌ها و ... است و جنبه‌های غیر‌فوریتی شامل غیرخسارتی، جرائم مالی و اقتصادی است.
وی با بیان اینکه بسترهای مناسبی در ناجا تعریف شده، خاطرنشان کرد: با نظارت و بازرسی نحوه عملکرد مأموران 110 در رسیدگی به  مأموریت‌ها به صورت محسوس و نامحسوس از جمله این موارد است.
ناظری افزود: از مهر ماه سال 89 تا مهر ماه سال جاری، 500 هزار تماس تلفنی با پلیس برقرار شده که در این میان 510 تماس از طریق 110 و 4 هزار و 719 تماس با امداد و نجات جاده‌ای بوده است.
وی گفت: اوج تماس‌های 110 بین ساعت 10 تا 12 صبح بوده‌ است به طور مثال اوج کار در این هفته مربوط به شنبه 9 مهر ماه جاری 15.5درصد نسبت به گذشته افزایش داشته است.  
محسن گشتی یکی از مخاطبان 110 در این همایش گفت: بیشترین انتظاری که مردم از پلیس 110 دارند، برقراری امنیت‌ به ویژه در روزهای تعطیل است.
وی افزود: باید در زمینه همکاری مردم با 110 فرهنگ‌سازی و آموزش داده شود.  
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول