اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری؛

110 هزار تماس با پلیس 110 ثبت شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون در مجموع 110 هزار تماس عملیاتی با مرکز پلیس 110 این استان برقرار شده است.

110 هزار تماس با پلیس 110 ثبت شد
عبدالرضا آقاخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: پلیس 110 می‎تواند کمک موثری در رفع مسائل، مشکلات و کاهش جرائم در این استان داشته باشد.
وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 5 هزار نفر از خدمات مشاوره مرکز مشاوره و مددکاری و دوایر مشاوره کلانترهای این استان بهره‌مند شدند، افزود: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 775 مشاوره و مددکاری در دوایر مشاوره کلانتری‌های این استان و 2 هزار و 13 مشاوره و مددکاری در مراکز معاونت اجتماعی این استان صورت گرفته است.
آقاخانی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از یک‌هزار و 400 پرونده ارجاعی با موضوعات نزاع و درگیری و مشکلات خانوادگی به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی و دوایر مشاوره کلانتری‌های این استان به مسالحه ختم شده است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 2 هزار و 400 تماس تلفنی با دفتر نظارت همگانی 197 این استان ثبت شده است، گفت: یک‌هزار و 546 مراجعه حضوری چهره به چهره با دفتر نظارت همگانی 197 این استان صورت گرفته که این رقم نسبت به مدت مشابه به آن در سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.
آقاخانی میزان کشفیات مواد مخدر این استان را در سال گذشته بیش از 700 کیلو اعلام کرد و افزود: در همین راستا بیش از 2 هزار و 500 نفر توزیع کننده و معتاد به مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه بیش از 6 هزار و 580 مشمول نظام وظیفه از مهرماه سال گذشته به خدمت سربازی اعزام شدند، گفت: صدور بیش از 2 هزار و 400 کارت معافیت، صدور یک‌هزار و 242 معافیت کفالت در موارد خاص، صدور یک‌هزار و 520 معافیت پزشکی از دیگر اقدامات نیروی انتظامی این استان به‌شمار می‎رود.
وی افزود: همچنین از مهرماه سال گذشته تاکنون بیش از یک‌هزار و 100 مشمول نظام وظیفه غائب از سوی نیروی انتظامی این استان دستگیر شدند.
آقاخانی به کشف و ضبط کالای قاچاق در این استان اشاره کرد و گفت: کشف و ضبط مشروبات الکلی، کشف و ضبط محصولات ضد فرهنگی و انهدام باندهای مجهز به سلاح و مهمات غیرمجاز از دیگر اقدامات نیروی انتظامی این استان محسوب می‎شود.
وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی به‌منظور برقراری امنیت اجتماعی بیش از پیش در این استان در سال‌جاری، گفت: افتتاح کلانتری باباحیدر، کلانتری نقنه بروجن، پاسگاه نیروی انتظامی دیناران واقع در شهرستان اردل و افتتاح سه‌راهی گوشکی پلیس راه لردگان ـ رامهرمز از مهم‌ترین این اقدامات هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول