اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

290 هزار مازندرانی با پلیس 110 تماس گرفتند

خبرگزای فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: در شش ماه نخست امسال 290 هزار نفر با پلیس 110 مازندران تماس گرفته‌اند.

290 هزار مازندرانی با پلیس 110 تماس گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار علیرضا مسکنی ظهر امروز در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در افتتاح دومین نمایشگاه مجازی ناجا که در مصلی امام خمینی شهرستان ساری برپا شد با بیان اینکه در دو سال گذشته رویکرد نیروی انتظامی به سمت برپایی نمایشگاه‌های مجازی رفته است، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت با توجه به نوع جرایم از حالت سنتی خارج و به سمت الکترونیکی پیش رفته است.

وی نمایشگاه مجازی امسال را نسبت به سال گذشته حاوی اطلاعات کامل‌تر دانست و ادامه داد: فضای نمایشگاه مجازی امسال نیروی انتظامی مازندران کمتر و دارای کیفیت اطلاعاتی بیشتر است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمن در فضای مجازی خطرات بیشتری را متوجه جوانان کرده است، تصریح کرد: بازدید قشر جوان، دانش‌آموز و دانشجویان از این نمایشگاه می‌تواند در افزایش آگاهی نسل جوان جامعه از این رسانه نوظهور موثر باشد.

مسکنی رویکرد نیروی انتظامی را جامعه‌محوری عنوان کرد و گفت: ناجا با مشارکت مردم توانست امنیت و آرامش را در جامعه استوار کند.

این مسئول شعار امسال نیروی انتظامی را سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماست، دانست و یادآور شد: بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی اجتماع است که فضای امنی را برای جامعه ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در شش ماه نخست امسال 290 هزار نفر با پلیس 110 استان تماس گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم با پلیس مشارکت خوبی دارند، بیان داشت: مشارکت مردم با پلیس آگاهی، امنیت، مواد مخدر، باندهای سرقت و جرایم اخلاقی موجب رشد 27 درصدی کشفیات در استان شده است.

به گزارش فارس، دومین نمایشگاه فضای مجازی مازندران با موضوع هفته نیروی انتظامی دارای 20 غرفه و 80 سیستم رایانه‌ای بوده و از امروز به مدت یک هفته در مصلی نماز جمعه ساری برپا است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول