اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان البرز:

طرح تفکیک پلیس 110 از کلانتری‌ها در استان البرز اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان البرز گفت: هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر، طرح تفکیک ماموریت‌های پلیس 110 از گشت‌های پیشگیری کلانتری‌ها در این استان اجرا شد.

طرح تفکیک پلیس 110 از کلانتری‌ها در استان البرز اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، علیرضا اکبرشاهی با بیان اینکه هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر، طرح تفکیک ماموریت‌های پلیس 110 از گشت‌های پیشگیری کلانتری‌ها در این استان اجرا شد، افزود: این طرح در راستای درخواست‌های شهروندان کرجی مبنی بر رسیدگی قانونی به مطالبات آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا شده است.

وی هدف از راه‌اندازی گشت‌های موتوری پلیس 110 و جداسازی ماموریت‌های این پلیس از سایر ماموریت‌های جاری در کلانتری‌ها به ویژه پیشگیری از جرایم را خدمت‌رسانی مطلوب و در شان شهروندان و در اولویت ماموریت‌های پلیس خواند و ادامه داد: رسیدگی به درخواست‌های مردمی در کوتاهترین زمان ممکن و با شتاب بیشتر یکی از هدف‌های مهم پلیس است که تحقق آن همواره در دستور کار ماموران قرار دارد.

اکبرشاهی افزود: با توجه به افزایش ارتباط و تعامل مردم با پلیس و اعتمادی که در این بین به وجود آمده است، درخواست‌ها و مطالبات قانونی شهروندان از پلیس افزایش یافته است بنابراین برای جلب رضایت شهروندان، پلیس نیز باید تدابیری را اتخاذ کند تا بتواند هماهنگ با خواسته‌های مردم و در سطح توقعات آنها و با استفاده از امکانات مناسب در کوتاهترین زمان ممکن به انتظارات قانونی پاسخ دهد تا این اعتماد و تعامل متقابل روز به روز مستحکم‌تر از گذشته ادامه یابد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در جهت جلب رضایت شهروندان که عمدتاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های آنها به ماموران اطلاع داده می‌شود و با هدف ناامن کردن حوزه‌های استحفاظی برای مجرمان و بزه‌کاران، طرح تفکیک ماموریت‌های پلیس 110 از سایر ماموریت‌های جاری در کلانتری‌ها که عمدتا پیشگیری از جرایم است، با اختصاص 72 دستگاه موتورسیکلت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و با استفاده از راکبان و سرنشینان مجرب و آموزش‌دیده، در این خصوص اجرایی شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول