اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی ‌انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

استقرار 40 گشت موتوری پلیس 110 در نقاط مختلف ارومیه

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی ‌انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال ‌جاری 40 گشت موتوری 110 در 9 نقطه حساس شهر ارومیه مستقر شده‌اند.

استقرار 40 گشت موتوری پلیس 110 در نقاط مختلف ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی پورعلیزاده ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: پلیس 110 به منظور ارتباط آسان‌تر مردم با پلیس و انجام امورات فوریتی مردم تشکیل شده که به مرور زمان باید تغییراتی در آن انجام می‌شد.

وی افزود: از ابتدای سال 91 معاونت عملیات نیروی‌ انتظامی آذربایجان‌غربی عهده‌دار مسئولیت امورات پلیس 110 شده که در همین راستا اقدامات قابل توجهی انجام گرفته ‌است.

معاون عملیات فرماندهی ‌انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به بروز برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای استان و ناتوانی پلیس در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اظهار داشت: در همین راستا گشت‌های موتوری جایگزین گشت‌های خودرویی در ارومیه مستقر شده‌اند و به زودی در تمام شهرهای استان این گشت‌ها استقرار خواهند یافت.

پورعلیزاده همچنین با اشاره به برخی ماموریت‌های فوریتی پلیس خاطرنشان کرد: ماموریت‌هایی همانند استعمال مواد مخدر، مرگ مشکوک، اجتماعات غیرقانونی و قاچاق کالا در حیطه ماموریت‌های فوریتی پلیس قرار می‌گیرد اما مسائلی همانند خیانت در امانت، سرقت خودرو در صورت نبود سارق، سرقت از باغات و مزاحمت در خیابان از جمله ماموریت‌هایی هستند که نیازمند انجام تحقیقات دامنه‌دار بوده و به ‌همین دلیل جزو ماموریت‌های غیرفوریتی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در بیدارسازی افکار عمومی خاطرنشان کرد: افرادی که اقدام به مزاحمت به شماره پلیس 110 می‌کنند در صورت ارتکاب این جرم به ‌طور متوالی مورد تعقیب قانونی قرار گرفته و در آینده دچار مشکلاتی خواهند شد بنابراین مردم باید این موضوع را جدی بگیرند که مزاحمت‌های تلفنی به پلیس جزو جرائم محسوب می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی‌انتظامی آذربایجان‌‌غربی در پایان اظهار داشت: شماره ‌تلفن 197  و همچنین شماره پیامک 300051110 آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های مردم از پلیس است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول