به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی پلیس آذربایجانشرقی، احمد علیپور با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا یکی از مؤلفههای پلیس پاسخگو و جامعه محور را ایجاد تعامل با مردم دانست و گفت: پلیس 110 به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس یکی از عوامل ایجاد این ارتباط و ارائه خدمات پلیسی در محل به شهروندان است.
معاون عملیات پلیس استان با اشاره به افزایش 42 درصدی تماسهای مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اظهار داشت: در واقع شهروندان با تماسهای خود امکانات پلیسی را فراخوانی میکنند و پلیس نیز مکلف است در بازه زمانی کمتر از 10 دقیقه در محل حاضر باشد.
این مقام انتظامی به انتظارات پلیس از مردم اشاره و خاطر نشان کرد: هدف پلیس رضایتمندی آحاد مردم است.
علیپور گفت: در تماس با 110 اولاً باید مواردی که جنبه اورژانسی و فوریتی دارند را اعلام کنند و ثانیاً موارد مرتبط با باندهای قاچاق سلاح و مهمات، مواد مخدر و سارقان را به این مرکز گزارش کنند.
انتهای پیام/ش30
اخبار مرتبط
-
احترام به مردم، عزت و اقتدار پلیس را افزایش میدهد
-
مانور موتورسواران پلیس برگزار میشود
-
برپایی نمایشگاه دستاوردهای پلیس در رفسنجان
-
اضافه شدن 3 پاسگاه پلیس راه در سیستانوبلوچستان
-
رد رشوه توسط ۴۱ پلیس در قزوین
-
پلیس حراست از امنیت اجتماعی را برعهده دارد
-
پلیس در برقراری امنیت منافع مردم را مقدم میداند
-
تعامل پلیس با مردم در تامین امنیت یک اصل مهم است
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.