اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مقابله با جنگ اقتصادی

فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی در جامعه را برا ی مقابله با جنگ اقتصادی ضروری دانست.

فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، محمد‌حسین نصیری امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبیک اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، جبهه دشمن و رزمندگان اسلام مشخص بود و با مقاومت رزمندگان و مردم، استکبار و کفر جهانی سر جای خود نشست و ارزش‌های دفاع مقدس برای همیشه تاریخ  ماندگار شد.

وی افزود: دشمنان طی 34 ساله از عمر انقلاب اسلامی از هیچ‌گونه تهاجم فرهنگی علیه اسلام و نظام اسلامی کم نگذاشته‌اند و امروز نیز کماکان این هجمه‌ها ادامه دارد، ولی به طور مسلم با توجه به ارزش‌های اسلامی، اعتقادی و دینی ملت ایران کاری از پیش نخواهند برد.

این مسئول ادامه داد: دشمنان امروز مستأصل شده‌اند که تحریم اقتصادی و جنگ اقتصادی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته‌اند و مردم را درگیر جنگ اقتصادی کرده که متأسفانه برخی از افراد داخل کشور نیز هم‌سو با دشمنان د‌ر این جنگ چوب لای چرخ نظام پویا، زنده و متحرک اسلامی می‌گذارند تا انقلاب اسلامی نتواند به اهداف و آرمان‌هایش دست یابد که این خود خیال باطلی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک با بیان اینکه مسئولان می‌توانند با تن دادن به خواسته‌های مردم و عمل کردن به وظایف خود از دل و جان فشارهای اقتصادی مردم را بکاهند، افزود: مسئولان باید منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمتگزاری به مردم را عملیاتی کنند، چرا که مردم ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند و به خدمت‌رسانی مسئولان نیاز دارند.

نصیری با اشاره به توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) بر‌پایی راهپیمایی را کافی ندانست و تصریح کرد: دستگاه‌ها ی دولتی، مؤسسات و نهادهای مردمی و غیر دولتی نیز باید از طریق اینترنت و سایت‌های معتبر انزجار و خشم خود را نسبت به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) اعلام کرده که تأثیر بسزایی در محکومیت استکبار جهانی خواهد داشت.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول