اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر خبر داد

تدارک سفر دریایی برای فیلمسازان جشنواره وارش

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر از برگزاری سفر دریایی برای فیلمسازان جشنواره وارش خبر داد.

تدارک سفر دریایی برای فیلمسازان جشنواره وارش

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، محمدعلی قمی اویلی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با عوامل اجرایی جشنواره وارش در فرمانداری نوشهر اظهار داشت: شهرستان نوشهر از جمله شهرهای هنرپرور استان مازندران است که هم‌اکنون هنرمندان زیادی از این خطه در زمینه تئاتر و سینما در سطح کشور مشغول فعالیت هستند.

وی با تقدیر از عوامل اجرایی هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش که برای مشارکت شهرستان نوشهردر این جشنواره اعلام آمادگی کردند، بیان داشت: فرمانداری نوشهر بستر و امکانات لازم را برای بهره‌مندی فیلمسازان در اختیار عوامل اجرایی این جشنواره در مازندران قرار می‌دهد.

قمی برگزاری جشنواره ملی وارش در مازندران را یک امتیاز و رویداد بزرگ برای این استان برشمرد و تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی و مکانی جشنواره وارش مهم نبوده بلکه رویکرد فرهنگی و اثرگذاری مطلوب این جشنواره مهم بوده، بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی مازندران باید در این امر مشارکت کنند.

فرماندار نوشهر از برگزاری سفر دریایی برای  فیلمسازان جشنواره وارش خبر داد و افزود:  علاوه بر سفر دریایی که با پیشنهاد عوامل اجرایی جشنواره برای فیلمسازان درنظر گرفته شده، بازدید از مناطق زیبا و جنگلی  سی‌سنگان و کندلوس نیز در این سفر برنامه‌ریزی می‌شود.

قمی ابراز امیدواری کرد معرفی فرهنگ بومی و محلی مازندران در کشوربه نحو شایسته‌ای از طریق جشنواره وارش انجام شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول