اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس آموزش و پرورش صومعه‌سرا خبر داد

راهیابی فیلم کوتاه «نگاه» صومعه‌سرا به جشنواره کشوری

خبرگزاری فارس: کارشناس امور فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا از راهیابی فیلم کوتاه «نگاه» ساخته دانش‌آموزان این شهرستان به جشنواره کشوری خبر داد.

راهیابی فیلم کوتاه «نگاه» صومعه‌سرا به جشنواره کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، پرویز امیدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به عملکردهای فرهنگی و هنری دانش‌آموزان صومعه‌سرا اظهار کرد: صومعه‌سرا از شهرستان‌های فعال حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در سطوح دانش‌آموزی است.

وی با بیان اینکه استعدادهای دانش‌آموزان باید در تمام زمینه‌ها مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: حاصل خلاقیت و ابتکار در سنین نوجوانی نیز مانند بزرگسالان دارای جایگاه و ارزش است.

کارشناس امور فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا به ساخت جدیدترین فیلم کوتاه دانش‌آموزی برای حضور در جشنواره استانی اشاره کرد و افزود: صومعه‌سرا با فیلم کوتاه «نگاه» در این جشنواره حضور داشت.

به گفته وی این فیلم کوتاه ساخته دانش‌آموزان دبیرستان «زینبیه (س)» صومعه‌سرا بوده که در مرحله استانی مقام نخست مسابقات را به خود اختصاص داده است.

امیدی با بیان اینکه امسال بیش از 15 اثر در جشنواره استانی فیلم کوتاه دانش‌آموزی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: «نگاه» تنها اثر منتخب گیلان در مسابقات فیلم کوتاه دانش‌آموزی در مرحله کشور شد.

وی فاطمه شفیعی و مهسا آزاد را دو کارگردان موفق اثر برگزیده مذکور دانست و اذعان کرد: فیلم کوتاه «نگاه» به تهیه کنندگی پرویز امیدی و تصویربرداری میعاد جوهری انجام شد.

کارشناس امور فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا به چگونگی ساخت فیلم کوتاه دانش‌آموزی این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: این فیلم کوتاه با مضمون اجتماعی و در دو ماه تلاش و فیلمبرداری مداوم با همکاری مدیریت هنرستان زینبیه (س) صومعه‌سرا ساخته شده است.

وی با اشاره به این دوره از مسابقات کشوری فیلم کوتاه دانش‌آموزی گفت: دوره کشوری در شهریور امسال برگزار شده که فیلم کوتاه دانش‌آموزی صومعه‌سرا به عنوان برگزیده گیلان در آن حضور داشت.

امیدی مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های مختلف هنری و فرهنگی را مهم و ضروری خواند و بیان کرد: آینده هنر و فرهنگ فردای میهن ما در افکار سازمان یافته دانش‌آموزان امروز رقم می‌خورد و باید فضای سنجش، ارزیابی و در نتیجه شکوفایی آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی توجه به نوآموزان عرصه علم و هنر در تمام واحدهای آموزشی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول