اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ارشاد هرمزگان خبر داد

ورود کاروان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به هرمزگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از ورود کاروان فرهنگی هنری بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به استان خبر داد.

ورود کاروان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کاروان که متشکل از جمعی از هنرمندان و علاقمندان به حوزه فرهنگ است از مرزهای غربی وارد استان هرمزگان و شهرستان پارسیان و بستک می‌شوند.

وی افزود: هدف اصلی این کاروان که در مسیر خود اقدام به توزیع اقلام مختلف فرهنگی هنری می‌کند، ایجاد شور و نشاط فرهنگی میان مردم، آشنا ساختن آنها با مباحث و مبانی فرهنگی و ترغیب جوانان و نوجوانان به حوزه‌های فرهنگی است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: این کاروان پس از ورود به هرمزگان، در ابتدا وارد شهرستان پارسیان و بستک می‌شوند و در آنجا با حضور در مدارس و دیدار با اهالی اقدام به توزیع اقلام فرهنگی به ویژه فیلم، کتاب و ... می‌کنند.

پیشدار اضافه کرد: کاروان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان همچنین پس از ورود به بندرعباس با حضور در کانون اصلاح و تربیت، بیمارستان شهید محمدی بخش بیماری‌های خاص و روستای قلعه قاضی ضمن اعلام پیام فرهنگی جشنواره اصفهان، اقلام فرهنگی متنوعی را توزیع می‌کنند.

وی یادآور شد: این کاروان فرهنگی پس از بندرعباس به شهرستان‌های میناب، رودان و بشاگرد خواهند رفت و با خروج از مرزهای شرقی استان به کار خود پایان می‌دهند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: هماهنگی‌های مربوطه را با دستگاه‌های مختلف به عمل آورده‌ایم، همچنین اداره ارشاد سهم قابل توجهی در تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی بر عهده دارد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول