اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

کسب 2 مدال توسط کشتی‌گیران مازندرانی در فنلاند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از کسب دو مدال توسط کشتی‌گیران دانشجوی مازندرانی در مسابقات قهرمانی جهان در فنلاند خبر داد.

کسب 2 مدال توسط کشتی‌گیران مازندرانی در فنلاند

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در مسابقات کشتی آزاد دانشجویان قهرمانی جهان در فنلاند دو کشتی‌گیر مازندرانی موفق به مدال طلا و برنز شدند.

وی تصریح کرد: رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان به فینال رسید که در مسابقه پایانی موفق شد کیتا مورا کوهای کشتی‌گیر ژاپنی را در دو تایم شکست دهد و مدال طلا این وزن را در گردن خود ببیند.

قادری همچنین از کسب مدال مدال برنز کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: عباس طحان در وزن 96 کیلوگرم نیز در این رقابت‌ها با سه پیروزی و یک شکست به مدال برنز رسید.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران مازندران در ادامه از حضور سه کشتی‌گیر دانشجوی مازندرانی در رشته فرنگی خبر داد و اظهار داشت: محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا اکبری در 96 کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در 120 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر فرنگی کار مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

وی گفت: مسابقات دانشجویان کشتی قهرمانی جهان دیروز با شناخت نفرات برتر در رشته آزاد خاتمه پذیرفت اما کشتی‌گیران دانشجوی فرنگی‌کار از فردا 14 تا 16 مهر به روی تشک می‌روند.

قادری یادآور شد: هدایت تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان در رقابت‌های جهانی فنلاند برعهده حسن رنگرز از کشتی‌گیران گذشته و مربیان حال حاضر مازندرانی است.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران همچنین از حضور پنج کشتی‌گیر جوان مازندرانی در جام بین‌المللی جمهوریت ترکیه خبر داد و اظهار داشت: مصطفی یعقوبی، علی علیزاده، ایمان رحمانی‌زاده، سیاوش پازوکی و مصطفی صادق‌زاده به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات هستند.

وی اذعان داشت: در این مسابقات تیم ملی با 10 کشتی‌گیر جوان عازم ترکیه خواهد شد.

قادری در پایان افزود: مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام  جمهوریت ترکیه روزهای 28 تا 30 مهر با حضور کشورهای مختلف دنیا در شهر استانبول برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول