اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

نیمی از کشتار دام همدان در کشتارگاه صنعتی بهار انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار در جریان بازدید از کشتارگاه صنعتی دام شهرستان بهار گفت: این کشتارگاه خدمات مطلوبی را ارائه می‌کند به طوری که نیمی از کشتار استان در این کشتارگاه انجام می‌شود.

نیمی از کشتار دام همدان در کشتارگاه صنعتی بهار انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده ظهر امروز در بازدید از کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان اظهار داشت: کشتارگاه صنعتی دام در سلامت و بهداشت افراد جامعه مؤثر است و مسئولان باید دست به دست هم داده تا استانداردهای لازم در کشتارگاه اجرایی شود.

وی افزود: این کشتارگاه می‌تواند از کشتار دام‌ها به صورت غیر بهداشتی و غیر مجاز در مناطق گوناگون جلوگیری کند و باید فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد تا مردم به این کشتارگاه روی آورند تا از کشتار دام به صورت غیر مجاز و  همچنین شیوع بیماری‌های گوناگون جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: این کشتارگاه خدمات مطلوبی را ارائه می‌کند به طوری که نیمی از کشتار استان در این کشتارگاه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: روزانه 70 رأس گاو و 450 رأس گوسفند در این کشتارگاه ذبح می‌شود که باید در حین خدمات‌رسانی وضعیت کشتارگاه نیز بهبود یابد چرا که سلامت مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

گلکارزاده تصریح کرد: خودروهای حمل گوشت نیز باید به صورت دقیق مورد بازرسی قرار گیرند و مباحث بهداشتی رعایت شود.

وی ادامه داد: باید حضور افراد غیر مسئول در داخل کشتارگاه ممنوع شود که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: در بخش فاضلاب کشتارگاه و برخی از تأسیسات آن، دپو ضایعات کشتار و محوطه محل کشتار باید اقدامات بهداشتی و رعایت اصول محیط زیستی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: این کشتارگاه را باید تجهیز کنیم که همکاری همه مسئولان استانی را می‌طلبد و راه‌اندازی سردخانه در کشتارگاه صنعتی دام ضروری است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول